Forsikrings tip

Her kan du debatere arbejde, sport og fritidsaktiviteter
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Michael Dalgaard
Indlæg: 8
Tilmeldt: 22. feb 2011 01:48

Forsikrings tip

Indlægaf Michael Dalgaard » 13. maj 2011 12:08

Jeg har overvejet lidt om jeg skulle skrive det her herinde, da det nok ikke kan hjælpe så mange folk direkte, men da både Morbus Crohn og Colitis Ulcerosa jo kan nedarves så er der da en mulighed for at nogle børn måske kan få lidt gavn af det.

Jeg har været så heldig at være dækket ind under en forsikring der dækker begge disse sygdomme, og har kigget lidt rundt om der var andre der dækkede MC og CU, uden at kunne finde nogen.

Det er hos "IF forsikring" at de dækker sygdommen. De dækkede mig selvom jeg havde en farbror der havde MC, så der er da måske også en chance for de vil dække børn der har forældre med en af disse sygdomme.

Jeg har ikke haft nogen som helst problemmer hos dem, og her i foråret udbetalte de en méngrads sum for min illeostomi.

Dem der styre forummet skal være velkommen til at skrive det op et sted for folk der søger information, men jeg kunne bare ikke finde et forum der henvendte sig til alle hvor den passede i.

Jeg brugte selv en masse energi på at finde den her forsikring, så det kunne jo spare folk noget energi, plus det kunne give noget oplysning til folk der ikke vidste man kunne forsikre i tilfælde af disse sygdomme.

Peter Sørensen

Re: Forsikrings tip

Indlægaf Peter Sørensen » 13. maj 2011 12:35

Hej Michael
Tak for dit tip, jeg har flyttet det ned under diverse fordi der her er flere andre indlæg om forsikring.


Tilbage til "Leve med stomien"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster