Vedr. Svømmehal og poser

Her kan du debatere arbejde, sport og fritidsaktiviteter
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Sanne & Stomy
Indlæg: 19
Tilmeldt: 23. jun 2008 16:21

Vedr. Svømmehal og poser

Indlægaf Sanne & Stomy » 12. jul 2008 15:35

Hej igen!

Jeg vil da lige sige tak til alle jer, som har givet gode råd vedr. svømmehal og hvilket udstyr der er bedst at bruge! - Jeg har netop omsider endelig været i svømmehal igen! (Efter et 8 mdr's langt helbredelsesforløb, ovenpå en omfattende operation i december, som bl.a. resulterede i min indlagte ileostomi!)
- For mig, har det hele tiden været det ultimative mål for mig og min helbredelse - den dag jeg igen kunne komme til at svømme igen! :D - Og jeg var jo så ret spændt på, hvordan det så skulle gå - med min nye situation og posen på maven!
- Jeg valgte at prøve en kombination af de forskellige råd jeg har læst om i forummet: Jeg skiftede min sædvanlige pose (en en-dels Assura Plus Hide- away, m. dobbelt kulfilter) sent om aftenen, dagen før - efter råd fra Peter, som mente at pladen så sad bedre fast - og klæbede så, for en sikkerheds skyld næste dag, "Sleek vandtæt fikseringstape" rundt om hele pladen - som en anden i forummet havde anbefalet! - Og det fungerede bare helt perfekt! - Der var overhovedet ingen problemer! - Jeg behøvede endda ikke engang at skifte posen bagefter (som jeg ellers var forberedt på) - den sad stadigvæk helt fast!
- Nu har jeg været i svømmehal to gange - og systemet virker altså bare helt perfekt!

Tusinde tak til jer alle!

k h Sanne & Stomy

Tilbage til "Leve med stomien"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster