Hej alle som har svaret......
Blev bare lige lidt trist over den flotte bikini som selvfølgelig ikke findes i boksershorts,men små lavtaljede trusser

-Og elastikken ville sidde lige oveni stomien.........
Jeg tager lidt på stranden om sommeren når vejret og humøret tillader det,men problemet er at hernede på lolland er der ikke ret gode toilet forhold på den strand hvor jeg bedst kan lide at komme
Jeg har aldrig været den store vandhund,så det gør mig ikke så meget.
Er mere til at ligge og koge på sikker grund som jeg kalder det fordi jeg har lidt vandskræk (kan ikke svømme)...
Forrige år var jeg sammen med min ex taget en tur til stranden og han er jo ligeglad med hvordan jeg ser ud og det generede mig som heller ikke at jeg kun rendte rundt i bikini bokser shorts hvor man lige kunne ane toppen af posens kant..
Vi var også ude at bade (tør godt når der er en med som jeg stoler på til at passe på mig

)
Problemet er bare at det er så træls med en våd pose og det er jo ikke nemt at skifte på en strand uden toilet forhold,masser af mennesker og bare sand over det hele......
Og der kommer jo også out put i posen ligegyldigt om jeg spiser eller ej og jeg har også prøvet at tage imodium før en strand tur,men synes heller ikke det hjælper...
Hvad gør i andre????