Stor database med 110.000 offentlige toiletter til telefonen

Gode råd når du skal ud at rejse med din stomi.
Forumregler
Husk stomiordbogen, download brochuren At rejse med stomi og læs også artiklen om Stomikortet når du skal ud at rejse
Thomas S
Indlæg: 22
Tilmeldt: 10. jul 2011 16:46
Årgang: 1980
Stomi siden: 2010

Stor database med 110.000 offentlige toiletter til telefonen

Indlægaf Thomas S » 3. aug 2011 20:01

Hej

Jeg er lige blevet opmærksom på Sit or Squat, som er en stor database med beskrivelser og kort over offentlige toiletter verden over. Den kan hentes som applikation til både iPhones og Android-telefoner eller tilgås fra nettet: http://www.sitorsquat.com/

Jeg tænkte, at der nok var nogen her, der kunne have god brug af den!

Det ser ikke ud til at teknikken spiller 100 procent. jeg har lige prøvet at tilføje et toilet i mit lokalområde, men har fået en fejlmeddelelse. Jeg vil dog vente og se, om det dukke op i løbet af de næste par dage. Vil opfordre alle til at hjælpe med at fylde toiletter, de kender i databasen til hjælp for stomister, mave-tarm-patienter og mange andre på udebane.

Peter Sørensen

Re: Stor database med 110.000 offentlige toiletter til telef

Indlægaf Peter Sørensen » 3. aug 2011 21:27

:D takker :D følg endelig opfordringen

Thomas S
Indlæg: 22
Tilmeldt: 10. jul 2011 16:46
Årgang: 1980
Stomi siden: 2010

Re: Stor database med 110.000 offentlige toiletter til telef

Indlægaf Thomas S » 5. aug 2011 19:41

Hm. Jeg har nu prøvet både at tilføje toiletter og redigere eksisterende toiletter både på denne computer og på en anden computer i flere forskellige internetbrowsere, men den vil bare ikke gemme det. Hvis der er nogen, der lykkes med at få flere toiletter på, så sig gerne til. Jeg er i kontakt med deres support, men har ikke fået noget svar. Øv. Jeg ville ellers genre sørge for at indre København var godt beskrevet.


Tilbage til "Rejseråd"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster