Min samlever blev for næsten 1 år siden opereret for en brok i stomien,
der blev sat et net ind har efterfølgende haft problemer med luft i maven, koliksmerter og
maven er spændt, har ondt i stomien, det er muligvis et net problem, hvad kan man gøre ved det ?
Han sidder fast i kørestol er lammet i hele højre side på grund af blodprop i hjernen.
Kolostomi vedrørende net
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende komplikationer. Læs også COPAs artikel om komplikationer til stomi
Spørgsmål/debat vedrørende komplikationer. Læs også COPAs artikel om komplikationer til stomi
-
- Årgang: 1951
- Stomi siden: 1973
- Geografisk sted: Kolt, 8361 Hasselager
Re: Kolostomi vedrørende net
Hej gæst.
Jeg vil anbefale, at I kontakter sygehuset, hvor din samlever er opereret. Så må de tage stilling til, hvad der skal gøres. evt. tilbyde en undersøgelse om der er fri passage for afføringen, eller om tamren har lavet en "knude".
Prøv også at kontakte det nærmeste stomiambulatorium, for at få råd om, hvad de mener, I skal gøre. Stomisygeplejersken kan forhåbenligt finde en løsning. Det er ikke rimeligt, at din samlever skal have så mange problemer.
Held og lykke.
Hilsen og god weekend
Henning Granslev
Jeg vil anbefale, at I kontakter sygehuset, hvor din samlever er opereret. Så må de tage stilling til, hvad der skal gøres. evt. tilbyde en undersøgelse om der er fri passage for afføringen, eller om tamren har lavet en "knude".
Prøv også at kontakte det nærmeste stomiambulatorium, for at få råd om, hvad de mener, I skal gøre. Stomisygeplejersken kan forhåbenligt finde en løsning. Det er ikke rimeligt, at din samlever skal have så mange problemer.
Held og lykke.
Hilsen og god weekend
Henning Granslev