Smerter i maven/lænden

Spørgsmål/debat vedrørende komplikationer som f.eks brok, prolaps (fremfalden) stomi og tilbagetrukket stomi (i hudniveau).
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende komplikationer. Læs også COPAs artikel om komplikationer til stomi
Ginger
Indlæg: 38
Tilmeldt: 27. apr 2011 21:02
Årgang: 1988
Stomi siden: 2011

Smerter i maven/lænden

Indlægaf Ginger » 22. sep 2011 22:38

Hej...

Er der nogle herinde der har oplevet at have smerter i venstre side af maven (ved nyren) ? Jeg begyndte at få ondt der da jeg fødte min datter for 1½ års tid siden, efter fødslen begyndte jeg at blive syg og fik konstateret Colitis. I det efterfølgende år havde jeg 2 udbrud og begge gange fik jeg sindssygt ondt der og kunne slet ikke ligge på den side. Jeg selv og alle de læger jeg har været i kontakt med har altid troet det var smerter fra min tyktarm. Men jeg fik opereret tyktarmen ud i marts md. og efterfølgende var der ikke smerter derfra men for 1-1½ md. tid siden er smerterne begyndt at komme der igen. Nu kommer de især efter jeg har tisset. Det er sådan nogle trykkende smerter der bare bliver ved med at være der. Og hvis de endelig går væk, kommer de igen efter jeg har tisset.
Jeg har fået tjekket min urin 2 gange, først på sygehuset og så idag hos lægen, men der er ikke blod i så de mener ikke det er nyresten. Nu venter jeg på at min læge har fået min journal og læst den, inden han beslutter sig om jeg skal CT-scannes.
Men jeg tænker bare om der er nogle andre der har oplevet smerter der?

Tilbage til "Komplikationer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster