Muskel-og ledsmerter

Spørgsmål/debat vedrørende komplikationer som f.eks brok, prolaps (fremfalden) stomi og tilbagetrukket stomi (i hudniveau).
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende komplikationer. Læs også COPAs artikel om komplikationer til stomi
karina
Indlæg: 27
Tilmeldt: 3. jan 2004 16:48
Geografisk sted: dybvad, nordjylland

Muskel-og ledsmerter

Indlægaf karina » 6. maj 2010 19:24

Jeg har nu de sidste 6 mdr, haft kraftig muskel-og ledsmerter. jeg har fået af vide at de hænger sammen med min crohn. jeg føler at smerterne bliver værre og jeg er bleven meget stiv i min led. om morgenen går der op til 2 timer før jeg kan knytte mine hænder. hvis jeg bruger mine arme meget får jeg en brænden snurrende sovende fornemmelse imine hænder og arme. jeg vil høre om der nogen der har noget af det samme og hvad kan jeg evt gøre for at lindre. jeg gå til fys. en gang om ugen og akupunktur hver 14 dag.
karina

Henning Granslev
Indlæg: 207
Tilmeldt: 6. jan 2004 01:13
Årgang: 1951
Stomi siden: 1973
Geografisk sted: Kolt, 8361 Hasselager

Re: Muskel-og ledsmerter

Indlægaf Henning Granslev » 9. maj 2010 14:26

Hej Karina

Desværre er du ikke den eneste, der får muskel- og ledsmerter af crohn. Det er selvfølgelig kun en ringe trøst og hjælper heller ikke meget til at løse dit problem. Men jeg ved med sikkerhed, at en kvinde (der har haft crohn i mange år) går til akupunktur ca. en gang om måneden, og det holder muskelsmerterne lidt i ro. Det er ikke en COPA rådgiver, men en jeg har mødt til COPA arrangementer.

Hvis du skriver dit telefonnummer til min mailadresse: h.granslev@gmail.com kan jeg bede en COPA rådgiver ringe til dig. Jeg finder selvfølgelig en med samme symptoner, som du har.

Hilsen Henning Granslev
Henning Granslev


Tilbage til "Komplikationer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst