I går fik jeg så bekræftet, hvad jeg har haft på fornemmelsen i et stykke tid, at jeg en fistel ved arret bag til, hvor jeg har fået fjernet min endetarm. Kirurgen mente at den måske løber under hele arret
Fistlen skal så senere spaltes, og så ved jeg ikke rigtig mere. Kirurgen vil gerne se, hvordan det ser ud, inden han vil fortælle en masse om behandlingsmuligheder.
Så det er her jeg gerne vil høre om Jeres erfaringer med spaltning af fistler, hvordan det foregår, og hvad udfaldet er blevet. Jeg vil gerne høre om både positive og negative oplevelser.
Jeg har haft fistler før, men de blev ikke behandlet før de til sidst efter 5-6 år blev fjernet under min stomioperation sidste år. Der er heldigvis ikke spor af fistler i det "gamle" område.
Jeg fik også at vide, at en operation jeg gennemgik i slutningen af januar heller ikke lykkedes denne gang med hensyn til at få fjernet en sjælden form for bindevævssvulst i den ene skamlæbe. Så jeg går også og venter på at høre, hvad der så skal gøres. Hvis jeg skal opereres igen, bliver det en meget kompliceret en af slagsen. Det synes jeg måske ikke lige lyder så fedt. Måske er der en medicinsk løsning.
Jeg havde håbet på, at jeg kunne kom i gang med mit speciale, men det må endnu en gang rykkes
Jeg ser frem til at høre fra Jer.
Hav en rigtig god weekend.
Dorte