Erfaringer med stomibælter søges

Gode råd , og spørgsmål om problemer med hjælpemidler.
Forumregler
Søg efter hjælpemidler og læs uddrag af Serviceloven i artiklen om hjælpemidler
LeneKJensen

Erfaringer med stomibælter søges

Indlægaf LeneKJensen » 16. mar 2014 17:44

Kære alle
Jeg er studerende på uddannelsen Design & Innovation på Danmarks Tekniske Universitet, hvor jeg er i gang med mit afsluttende kandidatspeciale som handler om at re-designe et stomibælte. I den forbindelse vil jeg meget gerne høre fra personer der bruger eller har brugt et stomibælte hvad jeres erfaringer med bæltet er, positive såvel som negative. Hvis nogen har modificerede bælterne så de bedre opfylder jeres behov vil jeg ligeledes også meget gerne høre mere om det.

Jeg håber at nogle af jer har tid og lyst til at hjælpe mig. Hvis i vil høre mere om hvad projektet handler om eller har andre spørgsmål, er i ligeledes også velkomne til at kontakte mig.

Mvh

Lene Kongstedt Jensen
Email: lenejensen1986@hotmail.com

Henning Granslev
Indlæg: 207
Tilmeldt: 6. jan 2004 01:13
Årgang: 1951
Stomi siden: 1973
Geografisk sted: Kolt, 8361 Hasselager

Re: Erfaringer med stomibælter søges

Indlægaf Henning Granslev » 20. mar 2014 20:34

Hej alle

Jeg har netop talt med Lene Jensen vedr. opgaven med et nyt design på stomibælter. Hvis der er brugere at stomibælter, der ønsker ændringer og forbedringer til de nuværende stomibælter, vil det
være oplagt at kontakte Lene Jensen for at hjælpe med projektet.

Held og lykke med opgaven. :)

Hilsen Henning Granslev
Henning Granslev

LeneKJensen

Re: Erfaringer med stomibælter søges

Indlægaf LeneKJensen » 20. mar 2014 20:44

Jeg fik ikke nævnt i mit oprindelige indlæg, at i kan optræde anonyme og alle medvirkende vil i min endelig opgave blive anonymiseret både i tekst og på eventuelle billeder.

Hvis i ikke har lyst til at skrive herinde er i også velkomne til at kontakte mig på telefon eller mail. Håber sådan at nogen af jer har lyst til at hjælpe mig, så jeg kan prøve at hjælpe jer der har brug for det med et nyt bælte.

Mange hilsner

Lene Jensen
tlf. 60222411
mail: lenejensen1986@hotmail.com


Tilbage til "Hjælpemidler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster