Defekt pose.

Gode råd , og spørgsmål om problemer med hjælpemidler.
Forumregler
Søg efter hjælpemidler og læs uddrag af Serviceloven i artiklen om hjælpemidler
Jesper
Indlæg: 113
Tilmeldt: 14. jun 2011 21:23
Årgang: 1979
Stomi siden: 2008
Geografisk sted: Kbh

Defekt pose.

Indlægaf Jesper » 11. okt 2012 13:38

Jeg bruger Dansac Novalife og idag skete det der bare ikke må ske.

Posen gik simpelthen op i limningen, slet ikke limet ordentligt "Det brune stof" der ligger omkring plastikken sad heller ikke rigtig fast overhovedet kunne jeg se bagefter, opdagede ellers intet da jeg satte den på.

Nu har jeg tjekket den pose jeg lige har sat på meget grundigt, MEGET GRUNDIGT! og den burde være intakt, men for helvede da.

Måske lærdom om at tjekke pose grundigere men omvendt så er det noget der bare skal være i orden altså.

Bund ulykkelig og frustreret, spiller bare slet ikke at være stomist synes jeg. TRÆLS for at tale godt jysk.

Men, bruger man de poser, måske man lige skulle tjekke lidt ekstra, irriterer mig at det er endnu en ting som man skal være opmærksom på, endnu et lod i den negative skål på vægten.

ÆV
/Jesper

ehlin

Re: Defekt pose.

Indlægaf ehlin » 11. okt 2012 16:18

Hej.
Vil bare lige nævne,hvis ikke du har tænkt på det. Kontakt straks firmaet og reklamer.
mvh
Ehlin

Jesper
Indlæg: 113
Tilmeldt: 14. jun 2011 21:23
Årgang: 1979
Stomi siden: 2008
Geografisk sted: Kbh

Re: Defekt pose.

Indlægaf Jesper » 11. okt 2012 18:35

ehlin skrev:Hej.
Vil bare lige nævne,hvis ikke du har tænkt på det. Kontakt straks firmaet og reklamer.
mvh
Ehlin


jo har skrevet til dem, men jeg er blevet i tvivl om hvorfor jeg gjorde det. Ja altså, er godt klar over jeg skrev fordi der var en defekt pose, men da posen over og under i pakken var ok, sååå

Nu ved de det ihvertfal.
/Jesper


Tilbage til "Hjælpemidler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst