Min kæreste har fået en stomi

Her kan du præsentere dig selv
Forumregler
Her kan du præsentere dig selv for de andre brugere af forummet. Vil du møde andre med stomi, så deltag i arrangementerne hos din lokalforening
Mikael

Min kæreste har fået en stomi

Indlægaf Mikael » 3. okt 2007 23:43

Hej er her for første gang, min kæreste har fået lavet en stomi efter et mislykket forsøg på at fjerne hendes æggestokke, hun er 38 år og har det rigtig skidt med det, er der et sted man kan kontakte, for måske at få en til at komme og snakke med hende omkring det, en der har prøvet det på egen krop.
På forhånd tak hilsen Mikael

Brugeravatar
COPA
Administrator
Indlæg: 165
Tilmeldt: 23. dec 2003 13:24

Indlægaf COPA » 3. okt 2007 23:47

Hej Mikael

Ja, du kan kontakte COPA's sekretariat på tlf. 5767 3525 og spørge om du kan få en aftale med en rådgiver.
(Telefontiden starter kl. 10 alle hverdage, bortset fra onsdag, hvor det er kl. 16.)




PS. Jeg har tilladt mig at flytte dit indlæg til sit eget emne, da det ikke rigtig passede sammen med emnet "Er der nogen der kan sige mig hvordan?" :)
PPS. Nå, nu har jeg så slettet det emne jeg oprettede, og svaret på dit emne her i stedet :)
Indsat for Stomiforeningen COPA af
web hos Huset Venture

-----------------------------

Lisette s

Re: Min kæreste har fået en stomi

Indlægaf Lisette s » 4. okt 2007 17:57

hejsa mikael, din kæreste er velkommen til at kontakte mig, har selv stomi... ring på 26278077 hilsen lisette på 24 år

RH
Indlæg: 59
Tilmeldt: 22. jan 2007 10:41

Indlægaf RH » 4. okt 2007 19:30

Hej Mikael,

Hvor i landet bor I? Jeg er selv fra storkøbenhavn, så hvis vi er i nærheden af hinanden så skriv endelig igen.

Jeg havde selv stor glæde af at mødes med en pige på min egen alder da jeg blev opereret. Jeg er 32 år.

Mvh RH


Tilbage til "Præsentation af brugere"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster