Mit navn er twinkel,twinkelstar..

Her kan du præsentere dig selv
Forumregler
Her kan du præsentere dig selv for de andre brugere af forummet. Vil du møde andre med stomi, så deltag i arrangementerne hos din lokalforening
twinkelstar

Mit navn er twinkel,twinkelstar..

Indlægaf twinkelstar » 27. aug 2007 13:34

Hejsa herinde... :oops:

Ja, jeg er ny herinde og vil lige se hvordan tingene fungerer.

I april måned i år fik jeg min stomi, og heg har endnu ikke vænnet mig til den...

Jeg har et underligt forhold til den: jeg hader den og jeg elsker at hade den....

Jeg ved godt at min stomi er min livsline og at jeg havde været død hvis jeg ikke fik den, men alligevel... Det er så svært for mig.

Jeg synes mit liv har slået en koldebøtte, intet er helt som før...

Nå vel, uanset hvad så fandt jeg en side På Mingler hvor jeg kunne starte min egen selvhjælpsgruppe.

Ideen var at man kunne komme i kontakt med andre folk med stomi og kroniske tarmlidelser, og at man kunne dele ud af erfaringer,tip, glæder, sorger, oplevelser, ja, alt mellem himmel og jord.

Jeg kaldte gruppen for Posefolket-Tarmen, den blev åbnet i går. vi er kun 3 men håber at der vil komme flere til.

Jeg har lavet gruppen privat, da netop det med stomi og tarmlidelser er en meget privat sag. Men alle kan søge ind.

Snakkede med en anden stomi patient som henviste mig til denne side.

Måske var der nogle herinde der havde lyst til at deltage i denne selvhjælpsgruppe.

Prosseduren er enkel:
man melder sig ind og får et nik på www.mingler.dk. Det er gratis....

Derefter søger man i grupper under Posefolket-Tarmen og så søger man sig ind...

Jeg tror og håber på at det er en god ide jeg har fået....

Brugeravatar
COPA
Administrator
Indlæg: 165
Tilmeldt: 23. dec 2003 13:24

Indlægaf COPA » 27. aug 2007 22:26

Hej twinkelstar

Velkommen til copa.dk

Formålet med COPA's forum er netop, at man kan komme i kontakt med andre, dele erfaringer eller snakke om alt mellem himmel og jord.
I forummet er der også god mulighed for at være anonym samtidig med at man deler sine erfaringer med andre. Du kan også skrive private beskeder til andre brugere.
På copa.dk er der mulighed for at læse om den rådgivning COPA kan tilbyde.
Du kan også læse forskellige artikler som medlemmer fra COPA har skrevet.
Skulle du have lyst til at melde dig ind i COPA så kan du også dette på vores hjemmeside, og du kan se hvilke arrangementer der er i lokalforeningerne netop nu, f.eks. i Nordjyllands lokalforening.
COPA har også en stomiordbog, som du kan finde i download-sektionen. Den kan være nyttig hvis du skal ud at rejse.
Desuden har COPA også en chat, hvor du kan mødes med andre brugere af copa.dk og diskutere lige hvad I har lyst til.

Med andre ord så tror jeg, at copa.dk har flere og bedre tilbud end den hjemmeside du henviser til.
Jeg tror også, at det er bedre at samle så meget information som muligt på ét sted, da det derved bliver nemmere at søge i denne viden.
COPA's forum indeholder på nuværende tidspunkt over 1400 indlæg om mange forskellige emner, så du har her en stor database med erfaringer, meninger, tip, glæder, sorger og oplevelser - alt mellem himmel og jord.

God fornøjelse på COPA.dk

Venlig hilsen
Webmaster
http://copa.dk


Tilbage til "Præsentation af brugere"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster