Ny bruger

Her kan du præsentere dig selv
Forumregler
Her kan du præsentere dig selv for de andre brugere af forummet. Vil du møde andre med stomi, så deltag i arrangementerne hos din lokalforening
AaseLilli
Indlæg: 5
Tilmeldt: 4. aug 2016 16:27

Ny bruger

Indlægaf AaseLilli » 17. maj 2017 10:22

Hej hej!
Jeg hedder Aase og er ny bruger af dette forum. Jeg fik permanent kolostomi i december 2015 efter kræftsygdom. Jeg har det rigtig godt og syntes at det med stomi er blevet helt ok. Jeg er en årgang 1950. Blev opereret i Århus, men er fra sønderjylland. Jeg er alene, da min mand døde for 8 år siden.
Jeg undrer mig over at der ikke er nogle oplæg fra 2017? Eller jeg forstår måske ikke helt at bruge forummet? Jeg glæder mig til at høre hvad andre skriver.
Hilsen Aase :)

sigfrida
Indlæg: 16
Tilmeldt: 11. jul 2013 00:54
Geografisk sted: Svebølle

Re: Ny bruger

Indlægaf sigfrida » 22. maj 2017 17:07

velkommen ,ja du har ret forummet er desværre dødt .
ikke engang ledelsen eller rådgiverne er på , og som du kan se er der intet nyt fra landsforeningen lagt på siden sommeren 2016.
Og kun nyt fra to lokalforeninger i 2013 og 2014
Så det er egentlig mærkeligt at man har bevaret det.
Det siger måske meget om foreningen og dens vilje til at komme ud over kanten ?

De henviser godt nok nogle steder til facebook, men det er jo ikke alle der er på facebook,og der er tingene ikke emneopdelt.

AaseLilli
Indlæg: 5
Tilmeldt: 4. aug 2016 16:27

Re: Ny bruger

Indlægaf AaseLilli » 23. maj 2017 09:31

Ja hej igen! Du har fuldstændig ret. Jeg interesserer mig nu heller ikke for Facebook, og hvis man kun kan kommunikere via den vej, melder jeg mig da ud igen. Havde ellers besøgt forummet mange gange, inden jeg skrev, og syntes det var interessant at høre hvad andre havde at sige, om det med at have stomi. Tak fordi du svarede. :) Hilsen Aase


Tilbage til "Præsentation af brugere"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster