Rejse m. ileostomi og parenteral ernæring

Her kan du præsentere dig selv
Forumregler
Her kan du præsentere dig selv for de andre brugere af forummet. Vil du møde andre med stomi, så deltag i arrangementerne hos din lokalforening
Lotte Agerskov

Rejse m. ileostomi og parenteral ernæring

Indlægaf Lotte Agerskov » 6. okt 2014 20:22

Hej
Jeg vil gerne vide om der er nogen, der har erfaring med at rejse sydpå på charter tur eller lign.
Med ileostomi og parenteral ernæring.
Vil gerne gøre brug af andres erfaringer.

svend

Re: Rejse m. ileostomi og parenteral ernæring

Indlægaf svend » 10. okt 2014 12:10

hej lotte

det er ikke det store problem du skal sørge for at få forhånds godkendelse af din rejse
forsikring. det er desuden smart at få din læge til at skrive et brev med hvad du skal have med af medicin og andet kontakt dit fly selskab og få lov til at havde overvægt med gratis du kan også være heldig at selskabet sætter dig på nogle gode pladser jet time er alle tiders det er star
tour der bruger dem ring til din lufthavn og snak med dem i sikkerhedskontrollen
har prøvet det det gik ret let når man har sørget for det hele på forhånd
hvis du vil vide mere kan du kontakte mig se bladet for København/frederiksberg

mvh svend

Stomien
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. nov 2013 14:30
Kontakt:

Re: Rejse m. ileostomi og parenteral ernæring

Indlægaf Stomien » 19. okt 2014 21:26

Hej Lotte

Jeg har kun rejst en gang til tyrkiet med min stomi. Selve rejsen gik fint, men jeg fik en ordentlig omgang tynd mave og var syg et par dage. Vil anbefale dig at tage noget HUSK med, det er super til dårlig mave.
Du kan læse om min ferie her: http://stomien.dk/min-forste-ferie-med-stomi

og her fortæller jeg lidt om husk: http://stomien.dk/undgaa-dehydrering

Du må have en dejlig ferie

De bedste hilsener

Tonny
Blogger om det at leve med en stomi på www.stomien.dk Prøver at skrive det så ærligt og realistisk som muligt.


Tilbage til "Præsentation af brugere"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster