Pænt goddag

Her kan du præsentere dig selv
Forumregler
Her kan du præsentere dig selv for de andre brugere af forummet. Vil du møde andre med stomi, så deltag i arrangementerne hos din lokalforening
Mette25

Pænt goddag

Indlægaf Mette25 » 9. jul 2010 19:59

Hej! Jeg hedder Mette og jeg er 30 år, og bor i Viborg, jeg er først lige begyndt at bruge dette forum.
Jeg har haft Morbus Crohn nu i 14 år, men jeg har altid haft problemer med min mave.
Sidste sommer fik jeg flyttet min kolostomi, på grund af at jeg havde en fistel på tarmen, men jeg har haft stomi siden 2003 og som skal være permanent.
Jeg befinder mig godt med at have stomi nu, selv om der kan være problemer ind i mellem.
Ellers dyrker jeg motion, jeg går i svømmehallen og jeg løber når jeg har lyst og når jeg orker det.

Hilsen Mette25

Peter Sørensen

Re: Pænt goddag

Indlægaf Peter Sørensen » 10. jul 2010 10:13

Hej Mette

velkommen til.

Rikke H
Indlæg: 25
Tilmeldt: 20. maj 2010 22:51
Stomi siden: 2010

Re: Pænt goddag

Indlægaf Rikke H » 12. jul 2010 19:51

Også et stort velkommen fra mig.
Stomi 12maj 2010 - stomiinfo.dk

hagemannen
Indlæg: 4
Tilmeldt: 28. jan 2011 15:30

ny bruger og forhåbentlig deltager

Indlægaf hagemannen » 28. jan 2011 18:54

Hej omkring
jeg præsenterer mig lige: årgang 1936 - bor i Holbæk
akut indlæggelse eft. hurtigt vægttab (20 kg) - udskrevet med stomi for 15 mdr. siden - og hvor tog det lang tid at acceptere den pose, men med go' hjælp fra "min" stomi-sygeplejerske og deltagelse i et seminar på Køge sygehus sidste sommer under kyndig ledelse af Anne Grete, Køge og Bente, Roskilde hvor alt blev vendt og der blev svaret kompetent på alt, blev tingene mere normale. Og jeg fandt ud af at langt det meste vedr. stomi ikke er så vanskeligt som vi/jeg gik og bildte mig ind.
Jeg har fundet de rigtige poser - skifter mellem 2 produkter - og ved hudproblemer (nærmest ikke eksisterende mere) bruger jeg aloe vera saft fra min a.v. plante.
Jeg mangler kun at komme i svømmehal, meeeeen mon ikke jeg også kommer igang der.

"Allways look at the bright side of life"
Med venlig hilsen
hagemannen

Peter Sørensen

Re: Pænt goddag

Indlægaf Peter Sørensen » 28. jan 2011 21:58

Hej

Også velkommen til dig.


Tilbage til "Præsentation af brugere"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster