Hej til alle fra Peter

Her kan du præsentere dig selv
Forumregler
Her kan du præsentere dig selv for de andre brugere af forummet. Vil du møde andre med stomi, så deltag i arrangementerne hos din lokalforening
Peter Sørensen

Hej til alle fra Peter

Indlægaf Peter Sørensen » 24. jul 2006 23:45

Jeg hedder Peter Sørensen
født 1958
Jeg var siden 1981 ansat som vagtmester/supervisor hos Falck indtil 1996, hvor jeg måtte stoppe p.g.a. sygdom.

Jeg fik en colostomi i 1996, i første omgang aflastende ,fordi jeg havde en byld med fistler til endetarmen, i 1998 blev stomien permanent, fordi jeg fik fjernet endetarmen og flyttet en muskel fra låret op til at lukke hullet hvor byld og fistler havde været, utallige operationer havde ikke stoppet problemerne , efter operationen endte jeg på førtids pension, da min bækkenbund og balde var skadet af arvæv , hvilket gav kroniske smerter.

I 1998 gik jeg så ind i Copa, og blev i 2001 lokalformand i København og Frederiksberg kommune, jeg har lavet vores lokal hjemmeside på http://kbh-frberg.copa.dk/ ,samt siden 2004 passet Copas online rådgivning, samt fungeret som redaktør i forummet.
jeg har selv haft et afklaret forhold til at skulle leve med en stomi og ønsker at give den erfaring videre, til hjælp for andre.

Min kæphest med hensyn til stomi, er det kedelige i ,at vi ikke rigtig kan få fat i de 20-60 årige, men omvendt det er jo sikkert fordi de har travlt med livet. :wink: det er i hvert tilfælde det jeg hører når jeg er i kontakt med den gruppe.

Privat elsker jeg at tegne ,natur og dyreportrætter ,med blyant eller tusch .
Hygge med vores 2 maine-coon katte, samt tage på ture med min kone.

Tilbage til "Præsentation af brugere"