Hej, jeg hedder Susanne. Jeg er 43 år, bosat i Kolding, gift og har 2 børn, hvoraf den yngste desværre også er genbærer af FAP. Vi fik det konstateret ved et tilfælde i 2004. Jeg er sidenhen blevet opereret og har i den forbindelse mistet 80 % af min tyktarm. Det har været en drøj omgang, men livet går videre, og jeg har det fint med det.
Jeg meldte mig ind i foreningen FAP for 2 år siden, kom i bestyrelsen samme år og er siden efteråret 2006 blevet kontaktperson for FAP-gruppen.
Desværre har vi i gruppen ligget for lang tid på den lade side, men jeg håber, at jeg med min indtræden i dette forum får mulighed for at komme i kontakt med andre i vores familiær adenomatøse gruppe.
Af proffession er jeg uddannet social- og sundhedsassistent og er siden 1999 ansat på et socialpsykiatrisk center i Egtved. Inden da har jeg fungeret som hjemmehjælper i 12 år.
I sommerhalvåret foregår meget af min fritid på 2 hjul sammen med min mand og vores søn. Det er helt fantastisk at opleve Danmark på 2 hjul og mødes med så mange ligesindende.