Ny bruger + kontaktperson for familiær adenomatøs polyposeg

Her kan du præsentere dig selv
Forumregler
Her kan du præsentere dig selv for de andre brugere af forummet. Vil du møde andre med stomi, så deltag i arrangementerne hos din lokalforening
Susannej

Ny bruger + kontaktperson for familiær adenomatøs polyposeg

Indlægaf Susannej » 28. mar 2007 22:16

:oops:
Hej, jeg hedder Susanne. Jeg er 43 år, bosat i Kolding, gift og har 2 børn, hvoraf den yngste desværre også er genbærer af FAP. Vi fik det konstateret ved et tilfælde i 2004. Jeg er sidenhen blevet opereret og har i den forbindelse mistet 80 % af min tyktarm. Det har været en drøj omgang, men livet går videre, og jeg har det fint med det.

Jeg meldte mig ind i foreningen FAP for 2 år siden, kom i bestyrelsen samme år og er siden efteråret 2006 blevet kontaktperson for FAP-gruppen.

Desværre har vi i gruppen ligget for lang tid på den lade side, men jeg håber, at jeg med min indtræden i dette forum får mulighed for at komme i kontakt med andre i vores familiær adenomatøse gruppe.

Af proffession er jeg uddannet social- og sundhedsassistent og er siden 1999 ansat på et socialpsykiatrisk center i Egtved. Inden da har jeg fungeret som hjemmehjælper i 12 år.
I sommerhalvåret foregår meget af min fritid på 2 hjul sammen med min mand og vores søn. Det er helt fantastisk at opleve Danmark på 2 hjul og mødes med så mange ligesindende.
:D Susannej

Tilbage til "Præsentation af brugere"