Et suk om vægttab og manglende appetit

Generelt om kost og stomi, sæt ingen begrænsninger medmindre sygehuset har givet dem, ellers prøv dig frem
Forumregler
Læs flere råd i artiklen kost og stomi eller download brochuren med kostråd
Ginger
Indlæg: 38
Tilmeldt: 27. apr 2011 21:02
Årgang: 1988
Stomi siden: 2011

Et suk om vægttab og manglende appetit

Indlægaf Ginger » 21. nov 2011 23:56

Hej...

Jeg er så træt af det. De sidste 2 mdrs tid har jeg tabt mig ca.5 kilo. Og aner ikke hvorfor, for min appetit fejlede intet. For ca.2 uger siden havde jeg ret meget kvalme i 1 uge (hvilket jeg ikke var den eneste der havde herhjemme. De andres varede dog kun 2-3 dage). Siden da har mit appetit været ret lille (hvilket jeg ikke har brug for), og min mave er begyndt at boble rundt så jeg får kvalme, når der kommer output ud. Derudover bløder det indimellem ret meget fra min endetarm. -Nogle dage er kun om aftenen der kommer en masse og nogle dage slet ikke. Jeg har tænkt på om det mon kan være det som påvirker min vægt!?

Jeg var til lægen mens jeg stadigvæk havde kvalme , og han ville have jeg skulle snakke med diætisten på sygehuset ang. min vægt osv. så lige nu venter jeg på hun ringer. Mine blodprøver så gode ud, udover mit D-vitamin der var ret lavt.
Er bare så træt, af min stomi/mave ikke er som det plejer at være! Og ikke mindst, at min appetit er blevet så lille, lige som jeg i forvejen havde tabt mig en del. Suk :(

Tilbage til "Kost og stomi"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster