Hirschsprung.

Morbus Hirschsprung er en medfødt mangel på nerveceller i endetarmen og nogle gange også i et større eller mindre afsnit af tyktarmen.
Forumregler
Besøg evt. forældregruppen for at se hvilke arrangementer COPA afholder for forældre og børn
Louise. R
Indlæg: 8
Tilmeldt: 5. mar 2007 22:17
Geografisk sted: 9240 Nibe

Hirschsprung.

Indlægaf Louise. R » 5. mar 2007 22:47

Hej.
Jeg hedder Louise og er mor til Frederik på 2.5 år. Frederik er født med Hirschsprung. Da han var 4 måneder gammel fik han fjernet 30 cm tarm. Jeg har savnet meget at dele erfaringer med andre, så jeg håber at der er nogle derude der skulle have lyst til at skrive tilbage til mig!
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen Louise
PS: Min mail: Pullegris@hotmail.com

mille
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6. feb 2007 12:34

Re: Hirschsprung.

Indlægaf mille » 7. mar 2007 00:02

Louise. R skrev:Hej.
Jeg hedder Louise og er mor til Frederik på 2.5 år. Frederik er født med Hirschsprung. Da han var 4 måneder gammel fik han fjernet 30 cm tarm. Jeg har savnet meget at dele erfaringer med andre, så jeg håber at der er nogle derude der skulle have lyst til at skrive tilbage til mig!
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen Louise
PS: Min mail: Pullegris@hotmail.com


kære louise.
jeg har selv en dreng der blev født med denne sygdom, og han fik fjernet 15 cm af hans tarm da han var blot to dage gammel. operationen gik fint, men tiden derefter har været et rent mareridt.. lægerne er et sjuske hoved synes jeg..


Tilbage til "Morbus Hirschsprung"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster