Hej T.
Til lykke med Dating siden for stomi-opererede og andre.....
Det er et flot stykke arbejde du har lavet.....og jeg ved behovet for sådan et mødested er stort.
Igennem tiden har jeg læst mange indlæg her på COPA hvor mennesker netop efterlyser et digitalt mødested med henblik på at få nye kontakter og evt senere nye venner......især blandt helt nyopererede......
Men der har ikke rigtigt været nogen steder at henvise til.....og mange slår sig nok til tåls med nu, at sådanne steder ikke findes.....
Derfor tror jeg, at, for at Datingsiden skal få succes fra starten af, så bliver det nødvendigt med en eller anden form for ' markedsføring' eller reklame ...for der kan gå lang tid inden folk støder på den ved et tilfælde.....
Har du gjort nogen overvejelser omkring 'søsætningen' af projektet???....
Vil COPA og vores patientforening CCF støtte op og evt. markedsføre Stomi-dating i deres blade og på deres hjemmeside??....
Kan man udlevere pjecer til nyopererede på sygehusene.....sammen med det andet informationsmateriale man får der??...
Almindelige medier...aviser og blade???
Når man lige ser på forsiden af Stomi-dating.dk så ser man en gruppe af smukke, glade unge mennesker....
Så kan man godt få den fornemmelse, at det kun er unge mennesker, der er målgruppen .....og mange (lidt ældre...) vil måske afholde sig fra at bruge datingsiden.....det synes jeg er ærgerligt....med mindre selvfølgelig, at målgruppen KUN er unge mennesker.....så er det selvfølgelig helt i orden.....
Påtænker du at siden også skal udbredes til at omfatte Sverige også.....god ide...men hvad med Norge....???....vi er jo ikke så voldsomt mange stomister eller tarmpatienter i de enkelte lande.....så jo flere, der har mulighed for at deltage....jo bedre.....
Så er der lidt stavefejl på siden...men de er jo lette at rette.....
Det var lidt kommentarer fra mig..... Som du godtnok ikke har bedt om, men jeg håber du vil modtage dem i den positive ånd de er givet......for jeg synes jo som sagt, at det er rigtig, rigtig positivt, at der endelig sker noget for os, der er ramt af tabubelagte vanskeligheder i vores liv....og som måske afholder os fra at deltage, der hvor raske mennesker søger hen.....jeg tror behovet er stort og jeg vil bare gerne have, at det kommer godt fra start.....også i respekt af dit store arbejde
Mange hilsner Anne