pouchitis og gravivditet mm.

Spørgsmål/debat vedrørende sex og samliv og graviditet
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
intet

pouchitis og gravivditet mm.

Indlægaf intet » 11. okt 2011 15:38

pouchitis og gravivditet mm. (samme indlæg som i pouchforum, så håber nogle ser det :))

Hej alle. Er der nogle der har erfaring med graviditet og pouchitis, behandling mm.? Har svært ved at finde noget ordentlig info. Er gravid og har problemer med pouchitis, er der andre, der har døjet med det? I første trimester fik jeg ciproxin, dog ved man ikke med sikkerhed risikoen ved dette.Nu er jeg i 2. trimester og må ikke længere få ciproxcin, hverken i 2. eller 2. trimester. Havde i eller jeres barn, nogle problemer under graviditeten? Håber der er nogle, der har erfaringer med dette emne. På forhånd tak for hjælpen :)

Peter Sørensen

Re: pouchitis og gravivditet mm.

Indlægaf Peter Sørensen » 12. okt 2011 16:09

Hej intet
Der er nok ikke så mange aktive i forummet, der deler din situation.
Det vigtige er at du følges af speciallæger som fødselslæge/mave tarm læge,under forløbet, så man kan reagere på din pouchit, set i forhold til graviditeten.

Held og lykke

intet

Re: pouchitis og gravivditet mm.

Indlægaf intet » 13. okt 2011 21:09

Hej
Nej du har så ganske ret, selv lægerne virker på ret bar bund. De få pouchopererede jeg har fundet har ingen problemer haft under deres graviditet og det er jo godt for dem :). Kan være jeg er heldig, at nogle herinde har erfaring med emnet.


Tilbage til "Sex, samliv og graviditet"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster