Kære KC m.f.
Jeg har de samme problemer med piger. Så snart, at de hører ordet stomi, så er de ikke interesseret, eller kommer en en dum undskyldning. Har overvejet, at kun at skrive sammen, eller mødes med en som selv har stomi. Så kender begge til "problemet" . Du eller andre piger er velkommen tiil, at skrive til mig på: lyngbymichael36@ofir.dk
Kærster og stomi
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
-
- Årgang: 1985
- Stomi siden: 2006
- Geografisk sted: Thisted
- Kontakt:
Det bedste man kan gøre er at være ærlig overfor sin omverden, og helt ærlig kan folk ikke acepetere det så er det også bedre at finde nogen andre at omgåes...
Og med alle de folk som bla. udtaler på dr1/skumtv at en stomi ikke er nogen hindring for at de kunne holde af en person, og at personer med stomi ikke er anderledes end andre..
Jeg indrømmer da gerne at første gang jeg var i byen efter operationen afviste jeg alle der ville snakke med mig som jeg ikke kendte i forvejen.
Og med alle de folk som bla. udtaler på dr1/skumtv at en stomi ikke er nogen hindring for at de kunne holde af en person, og at personer med stomi ikke er anderledes end andre..
Jeg indrømmer da gerne at første gang jeg var i byen efter operationen afviste jeg alle der ville snakke med mig som jeg ikke kendte i forvejen.
Mette Kristensen
:-(
Jeg er ked af at sige at der stadigvæk er store fordomme...
Jeg har haft min stomi i små 3 år efterhånde og har i alt den tid været single og er det stadig...
Det har for mig været det samme hvergang jeg har mødtes eller skrevet med en, at lige så snart personen har hørt at jeg har stomi , har jeg enten ikke hørt fra dem igen eller kun hørt fra dem en gang eller 2 efter.....
Martin
Jeg har haft min stomi i små 3 år efterhånde og har i alt den tid været single og er det stadig...
Det har for mig været det samme hvergang jeg har mødtes eller skrevet med en, at lige så snart personen har hørt at jeg har stomi , har jeg enten ikke hørt fra dem igen eller kun hørt fra dem en gang eller 2 efter.....
Martin
-
- Årgang: 1984
- Stomi siden: 2006
- Geografisk sted: ØsterVrå
- Kontakt:
Re: :-(
Mdlc skrev:Jeg er ked af at sige at der stadigvæk er store fordomme...
Martin
Hejsa Martin
Kærligheden kommer når man mindst venter det. Hvis de ikke bryder sig om at du har stomi, så er det ikke den rigtige for dig... jeg ville i hvert fald ikke bryde mig om at være kærster med en der sys en stomi er klam eller frastødende. Jeg har haft den samme kæreste i tre år. Vi havde kun været sammen i få måneder da jeg fik stomi. Han elsker mig mindst lige så meget som før. Op med hunmøret Martin, og bliv ved med at være åben... åbenhed siger bare ALT...Der er en derude til os allesammen...
Held og lykke herfra
Hey Maiken
Ja jeg ved godt jeg skal holde humøret oppe... Det kan til tider bare være svært efter små 30-40 afvisninger
Det positive er da jeg har fået 2 rigtig gode venner af det modsatte køn blandt alle mine afvisninger 2 som støtter mig når jeg har brug for at få rasede lidt ud hehe og som jeg kan snakke med om alt *s*
Det kan bare være svært når man får det sammen reagtion gang på gang, men jeg giver ikke op, for det må jo lykkes før eller siden.
Jeg ville lyve hvis jeg påstod jeg ikke til tider har forbandet stomine og sagt at jeg ikke skulle havde fået den
Det er faktisk nok noget af det bedste der kunne ske, når man tænker på at jeg røg ind og ud af hospitalet mellem 15 og 20 gange på 4 år med min Chron fordi den bare ikke ville holde sig i ro...
Martin
Ja jeg ved godt jeg skal holde humøret oppe... Det kan til tider bare være svært efter små 30-40 afvisninger
Det positive er da jeg har fået 2 rigtig gode venner af det modsatte køn blandt alle mine afvisninger 2 som støtter mig når jeg har brug for at få rasede lidt ud hehe og som jeg kan snakke med om alt *s*
Det kan bare være svært når man får det sammen reagtion gang på gang, men jeg giver ikke op, for det må jo lykkes før eller siden.
Jeg ville lyve hvis jeg påstod jeg ikke til tider har forbandet stomine og sagt at jeg ikke skulle havde fået den
Det er faktisk nok noget af det bedste der kunne ske, når man tænker på at jeg røg ind og ud af hospitalet mellem 15 og 20 gange på 4 år med min Chron fordi den bare ikke ville holde sig i ro...
Martin
Tilbage til "Sex, samliv og graviditet"