Gravidlitet

Spørgsmål/debat vedrørende sex og samliv og graviditet
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Mettemini

Gravidlitet

Indlægaf Mettemini » 2. nov 2010 18:21

Hej alle sammen :)

Jeg er så utrolig heldig og meget meget glad for at kunne skrive at jeg er gravid :D Vi har selv prøvet i mange år og har de sidste 2 år fået hjælp. Og her i vores 3. reagensglas forsøg er det endeligt lykkes :D :D :D Jeg er nu i 7. uge.
Er meget spændt på forløbet og vil meget gerne hører nogle af jeres erfarringer. Kan jeg forvente at føde normalt eller kejsersnit?
Hvor længe kan jeg forvente at arbejde?
Noget særligt jeg skal være obs på?
Synes jeg allerede nu er meget oppustet og nogen gange kan det godt gøre ondt inde bag stomien. Har lige idag været til kontrol på sygehuset og min sygdom er i ro :D
Jeg har haft morbus chrom i 10 år, er blevet opereret 3 gange. Haft ileostomi i tre år.

Har en masse spørgsmål men kan synes det er svært lige at får skrevet det hele ned, så vil i ikke bare fortælle jeres historier og erffaringer? :D

Mvh. Mettemini

geniebambi
Indlæg: 40
Tilmeldt: 21. dec 2008 12:57
Årgang: 1983
Stomi siden: 2008
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

Re: Gravidlitet

Indlægaf geniebambi » 3. nov 2010 21:03

Jeg har desværre ingen erfaring selv, da vi også prøver og er i behandling. Vi er dog "kun" ved 1. IUI førsøg...

Såeh, vil bare lige sige mange gange TILLYKKE! Håber alt kommer til at gå glat og fedt at sygdommen er i ro :wink:
Dec. 2007 - Morbus Crohn
Sep., okt. og nov. 2008 - Fisteloperationer
Dec. 2008 - Ileostomi


Tilbage til "Sex, samliv og graviditet"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster