graviditet

Spørgsmål/debat vedrørende sex og samliv og graviditet
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
camilla

graviditet

Indlægaf camilla » 13. mar 2009 13:44

hej :)
jeg er begyndt at blive meget nervøs..
For ca. 3 måneder siden tog jeg en fortydelses pille, ( nytårsdag)
det var kort tid inden jeg skulle ha haft menstruation.. en uges tid efter fik jeg en blødning.. et stykke tid efter, inden for samme cyklus var jeg nødt til at tage en ny fortrydelsespille og jeg har så fået nogle plet blødninger.. nu er jeg så begyndt på p-piller og jeg er på 2 måned.. i første måned fik jeg menstruation i den ppille fri periode.. den varede dog kun 1 dag.. og kom herefter igen 3 dage efter hvor den også kun varede i 1 dag..
Jeg er meget bange for om jeg er gravid? Hvordan ser det ud , og hvad tror i der er galt.. ..
Det skal lige siges at jeg har en fast kæreste og det ikke er fordi jeg har sex til højre og venstre..:)

Fanni
Indlæg: 18
Tilmeldt: 2. jan 2009 14:05

Re: graviditet

Indlægaf Fanni » 13. mar 2009 14:45

Hej Camilla!

Hvad med at tage en test? Og måske beskytte dig lidt bedre.....sådan nogel fortrydelsespiller kan virkelig sætte rav i ens cyklus!!!!
Knus fra Tanja

camilla

Re: graviditet

Indlægaf camilla » 13. mar 2009 19:18

Som sagt er jeg nu begyndt på ppiller..
jeg har taget en test .. men eftersom den var negativ, er jeg begyndt at tænke på om jeg kan ha ventet for kort tid..? fordi jeg var så nervøs..
Lyder det meget sandsynligt at jeg er gravid?

Peter Sørensen

Re: graviditet

Indlægaf Peter Sørensen » 13. mar 2009 19:44

Hej Camilla

Jeg tror at din naturlige rytme er kommet ud af trit, men der er jo ikke rigtig nogen garanti, med mindre du får en tid hos din læge og får lavet en graviditets test der.
Det er typisk at du nu skal gå spekulere en weekend, men for din egen skyld ,så ring til lægen og bestil en tid mandag.


Tilbage til "Sex, samliv og graviditet"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster