Gravid med stomi-billeder

Spørgsmål/debat vedrørende sex og samliv og graviditet
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
KC
Indlæg: 29
Tilmeldt: 12. sep 2007 11:49
Årgang: 1978
Stomi siden: 2004
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:

Gravid med stomi-billeder

Indlægaf KC » 6. jul 2008 22:00

Hejsa..
Tænkte om ikke der er nogen som ligger inde med billeder af deres gravide maver med stomi??
Jeg ved godt at det er meget privat,men jeg kunne godt tænke mig at se billeder i forskellige stadier af graviditeten for ligesom at se hvordan stomien sidder.
Jeg tænker selv meget over det hvis jeg som ileostomist blev gravid.
Frygter at den vil sidde så langt under at jeg ville blive nød til at have hjælp til at skifte osv og jeg er meget hysterisk ved skift... - Ingen andre end mig selv må røre/skifte andet end en stomi sygeplejerske..!
En anden ting jeg frygter er at min stomi er lav og tænker at den ville blive helt i hud niveau hvis maven bliver større :roll:
Nogle der måske kan hjælpe med at svare???
Har mail adr hvis nogen vil sende billeder privat.
Pftt....

Perlen5
Indlæg: 15
Tilmeldt: 4. mar 2008 15:30
Årgang: 1982
Stomi siden: 2001
Geografisk sted: København

Re: Gravid med stomi-billeder

Indlægaf Perlen5 » 28. aug 2008 12:37

Puha ja det tænker jeg også meget på. Vi er i gang med at prøve at lave sådan en lille baby ting, så det er ikke noget der holder mig tilbage, men jeg tænker godt nok meget på hvordan det bliver at være gravid med sådan en stomi...
Vil da også meget gerne se billeder, hvis der er nogle som vil dele...
Hej fra
Perlen

Isa
Indlæg: 28
Tilmeldt: 10. nov 2006 00:49
Stomi siden: 2003
Geografisk sted: sjælland

Re: Gravid med stomi-billeder

Indlægaf Isa » 9. nov 2008 00:33

Hmm, jeg tog nogen billeder, men aldirg nogen hvor man kan se min stomi eller andet..
men at den sidder lavere så jeg ikke som et problem... jeg kunne i hvert fald sagtens skifte alligevel


Tilbage til "Sex, samliv og graviditet"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster