Dating med ligesindede....

Få kontakt med andre som har stomi/reservoir eller andet.
Forumregler
Kig også forbi din lokalforening, hvis du ønsker kontakt med andre
trines
Indlæg: 7
Tilmeldt: 13. apr 2007 13:56
Årgang: 1972
Stomi siden: 2007
Geografisk sted: vestsjælland

Dating med ligesindede....

Indlægaf trines » 6. maj 2012 21:15

At have en stomi holder mig tilbage fra at date....Da jeg ikke tror, jeg kan overvinde det, tænkte jeg, det måske var en ide at finde en, der selv har stomi.
Derfor blev jeg glad, da jeg herinde fandt et link til et engelsk datingsite for folk med stomi o.lign. Desværre er der stort set ingen brugere fra danmark...
Derfor vil jeg gerne opfordre jer til at tilmelde jer....

Belle

Re: Dating med ligesindede....

Indlægaf Belle » 7. maj 2012 20:37

Da jeg i sin tid fik lavet Knud ( min ileostomi...blivende ) var min første tanke....fuck mit sexliv er slut ! Gik i nogen tid og tænkte ej det kan bare ikke passe, så lavede en profil på et datingsite. Ja der var nogen som ikke kunne ha' med det at gøre og løb skrigende væk......MEN langt største parten fandt det på ingen måde problematisk når de fik at vide at man stadig fungerede normalt ved seksuel nærkontakt. Fandt faktisk 2 af mine kærester derinde. Et blondebælte eller et par bundløse trusser gør lykke også selvom man har stomi. Den største hindring er oftest en selv og forholdet til ens nye kropsbillede.....så slut fred med din stomi og gi' den evt. et navn og lær at leve sammen med den.....den har forhåbentlig gjort dit liv bedre end før operationen og kast dig så ud i jagten og held og lykken.....der er lys forude og kan sagtens lade sig gøre.

Ginger
Indlæg: 38
Tilmeldt: 27. apr 2011 21:02
Årgang: 1988
Stomi siden: 2011

Re: Dating med ligesindede....

Indlægaf Ginger » 11. maj 2012 14:14

Er helt enig med Belle :-)


Tilbage til "Kontakt med andre"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst