Kontakt med andre singler med stomi gerne i aldersgr. 30-40 år ca. plus/minus bare der omkring
Jeg er selv en kvinde på 32år med min søn på 7år og jeg har Ileostomi (siden juni 2010) savner kontakt med andre singler, så skriv gerne;o)
ser frem til at hører fra jer;o)
mvh Litta
singler med stomi...
Forumregler
Kig også forbi din lokalforening, hvis du ønsker kontakt med andre
Kig også forbi din lokalforening, hvis du ønsker kontakt med andre
Re: singler med stomi...
Hej Litta
Nu skriver du ikke hvor i landet du bor. Men hvis du er fra Københavns området, så har jeg inviteret til middag på torsdag ( viewtopic.php?f=13&t=1596 ). Og der er helt sikkert singler tilstede, mig selv inklusive
Er selv 42 år gammel, ingeniør, og bor i Holte.
Har haft CU og Pouch siden '93. Permanent stomi siden sidste sommer.
I hvert tilfælde kan du kontakte mig på e-mail (ude til højre under bruger navn). Det der med privat chat på offentlige forums er jeg ikke meget for. og du har ikke slået din e-mail til.
mvh Michael
Nu skriver du ikke hvor i landet du bor. Men hvis du er fra Københavns området, så har jeg inviteret til middag på torsdag ( viewtopic.php?f=13&t=1596 ). Og der er helt sikkert singler tilstede, mig selv inklusive
Er selv 42 år gammel, ingeniør, og bor i Holte.
Har haft CU og Pouch siden '93. Permanent stomi siden sidste sommer.
I hvert tilfælde kan du kontakte mig på e-mail (ude til højre under bruger navn). Det der med privat chat på offentlige forums er jeg ikke meget for. og du har ikke slået din e-mail til.
mvh Michael
Hej Litta.
Jeg er også single med permanent iliostomi. Er 32 år og bor i kbh. Jeg kunne også godt tænke mig kontakt med andre singler med stomi. Jeg har ikke kontakt til andre med stomi og siden min operation ( maj 2008 ) haft svært ved situationen. Jeg har derfor ikke fortalt mange i mine omgivelser at jeg er opereret. Nu efter snart 2,5 år har jeg nu modet til at møde andre og dele oplevelserne med.
Jeg har lige meldt mig til middagen på torsdag, hvis der er tilslutning
Håber du kommer
T
Jeg er også single med permanent iliostomi. Er 32 år og bor i kbh. Jeg kunne også godt tænke mig kontakt med andre singler med stomi. Jeg har ikke kontakt til andre med stomi og siden min operation ( maj 2008 ) haft svært ved situationen. Jeg har derfor ikke fortalt mange i mine omgivelser at jeg er opereret. Nu efter snart 2,5 år har jeg nu modet til at møde andre og dele oplevelserne med.
Håber du kommer
T
Hej Michael tak for din invitation men øv har desværre ik pt mod på at kører så langt omkring,
håber det blir bedre med tiden ....
I må ha en god aften og håber vi ses en anden gang
mvh Litta
mvh Litta
-
- Årgang: 1978
- Stomi siden: 2010
- Geografisk sted: sjælland
Gæst skrev:Hej Michael tak for din invitation men øv har desværre ik pt mod på at kører så langt omkring,
mvh Litta
ps er ik gæst var bare ik logget ind
-
- Årgang: 1978
- Stomi siden: 2010
- Geografisk sted: sjælland
Hej Tylle, ja ku være hyggeligt at mødes men øv har desværre ik pt mod på at kører så langt omkring
Håber vi mødes en anden gang mvh Litta
Håber vi mødes en anden gang mvh Litta
Tylle skrev:Hej Litta.
Håber du kommer
T
Tilbage til "Kontakt med andre"