thorling skrev:ja det lyder jo som om du er rendt ind i noget pouchit altså betændelse i pouchen. Det har jeg haft utrolig meget glæde af !! Det antibiotika de plejer at starte med hedder ciproxin. Det får man som en 10 dages kur ,men hvis det er noget der gentager sig kan det også gives som langtidsbehandling f.eks. 3 måneder. Man kan også få noget der hedder metronidasol, det har jeg ikke selv prøvet mere end som en enkelt kur.
Jeg har også prøvet både stikpiler og colifoam. jeg synes nu ikke det har hjulpet så overbevisende og det er heller ikke rart med lokalbehandling når man har så ondt lige der .
Øv jeg håber da ikke at det er noget der vil til at drille dig, det gør faktisk temmelig nas...
Jeg har fået lavet en del kikkert undersøgelser i enten en rus eller i fuld bedøvelse pga smerter. Det er naturligvis det rareste hvis det kan klares uden, men man behøver ikke at holde mega smerter ud.
God bedring. Kan du ikke ringe direkte til hospitalet ? Det plejer at gå ret let synes jeg. (er opereret i Århus- det er du vist også)
Hejsa.
Jeg har fået en tid hos Karsten Kragelund som opererede mig i sin tid, her på onsdag

Så må vi se hvad han har og sige..
Idag har det ikke været så slemt, heldigvis! Men hvis jeg ikke har været på toilet i lang tid, er det grøn det der kommer ud? som om der er overproduktion af Galde eller noget i den stil.