Jeg har de sidste 11 år levet med min pouch - uden problemer overhovedet.
Men for ca.en uge siden begyndte jeg at bløde ved afføring, dette holde dog op efter 2 dage. Men side har jeg haft maveprblemer på den måde at jeg føler sult hele tiden, selvom jeg spiser! Efter jeg har spist får jeg en trykken i maven.
Jeg har kvalme og denne underlige sult fornemmelse konstant. Jeg kan godt kome af med afføring men føler ikke at jeg kan "tomme" helt. Føler lidt at jeg har forstoppelse….
Er der nogle som kender til sådanne symptomer?
Jeg afventer indkaldelse fra sygehus.
Mvh Mette