Pouch før eller efter graviditet?

Spørgsmål/debat vedrørende reservoir, J-pouch og andre former for pouch
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende reservoir og pouch - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikel om andre stomityper
Miranda2

Pouch før eller efter graviditet?

Indlægaf Miranda2 » 21. okt 2013 15:31

Hej
Jeg har lige hørt, at risikoen for at kvinder får nedsat deres mulighed for at blive gravid efter en pouch-operation ikke længere er så stor (hvis operationen udføres som kikkertoperation). Dvs. nu behøver man ikke længere vente med pouch-operationen, til man har født de børn, man gerne vil have. Er der nogen herinde, der har hørt det samme? Eller holder jeres læge stadig fast i, at en pouch-operation helst først skal ske, efter at man har født sine børn?

VH
Miranda

kate
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2. jan 2014 13:59

Re: Pouch før eller efter graviditet?

Indlægaf kate » 4. jan 2014 06:23

Hej
Her de sidste 6 år har jeg lidt meget med ledsmerter og blevet undersøgt gang på gang, uden at de har kunne sige andet end at jeg er hybermobil, og ja det er jeg men syntes ikke det er så slemt, har kunne passe mit job i butik og på fuldtid uden problemer. Men efter jeg blev syg begyndte det og nu har jeg altid ondt et eller andet sted i kroppen, syntes det er svært ind imellem for eftersom jeg kun må få Panodil og jeg Dolol som jeg så ikke kan tåle mere er det lige fedt.


Tilbage til "Reservoir- og pouch-operationer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster