Så er beslutningen taget, skal opereres d. 12-9-12, og have lavet en j-pouch.
Glæder mig rigtig meget, selvom det nok bliver hårdt at komme igennem operationen, men der er jo lys for enden af tunnellen.
Glæder mig til at slippe af med min stomi, når der er gået tre måneder mere, nu har den været ved min side, i fire et halvt år, så nu må det være nok
Har egentlig ikke haft de store problemer med den, men det er begyndt at irriterer mig, at have den, med poseskift og alt det der hører til, så nu tager jeg chancen, og håber at det bliver godt
Hilsen Louise
Så er beslutningen taget :-)
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende reservoir og pouch - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikel om andre stomityper
Spørgsmål/debat vedrørende reservoir og pouch - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikel om andre stomityper
Re: Så er beslutningen taget :-)
Det er en stor beslutning.
Held og lykke med livet uden stomi
Held og lykke med livet uden stomi
Re: Så er beslutningen taget :-)
Jeg håber at den kommer til at fungere lige så godt for dig, som for mig. Glæd dig.
Mine operationer har været hårde og jeg har haft komplikationer imellem operationerne ifa. pyoderma sår, men nu kører det bare på skinner.
Jeg har haft den i 4 mdr og tror at jeg er nede på 4-6 afføringer per dag, pånær når jeg har menstruation, så strejker mine tarme, men det gjorde de også før operationen.
Held og lykke til dig
Mine operationer har været hårde og jeg har haft komplikationer imellem operationerne ifa. pyoderma sår, men nu kører det bare på skinner.
Jeg har haft den i 4 mdr og tror at jeg er nede på 4-6 afføringer per dag, pånær når jeg har menstruation, så strejker mine tarme, men det gjorde de også før operationen.
Held og lykke til dig
Tilbage til "Reservoir- og pouch-operationer"