Alt gik fint indtil jeg fik kraftigt deliriøst anfald pga. natriumfald,
havde kastet rigtig meget op, der var kommet rigtig meget i posen og fik ikke spist. Sådan gik det til 8. dag efter operationen, hvor jeg så først fik et psykisk nedbrud og derefter var i ubevidsthed i 3 dage.
Jeg fik væske og natrium, vågnede igen og begyndte at spise.. Det hele gik ok og jeg måtte rejse hjem til Færøerne på 12. dagen.
Da jeg kom hjem igen begyndte det hele igen, men vi fik det stoppet inden det blev helt galt, ved at indlægge mig og give mig væske+natrium. Sådan nogle ture havde jeg ud og ind af hospitalet et par gange og fik ordinæret HUSK med kalk. Det hjalp også, -indtil jeg ikke kunne synke det mere uden at få kvalme. Så til sidst gik jeg med på at prøve Codein.
Nu er det ca. 3 uger siden jeg blev udskrevet af det færørske sygehus, men har problemer med at komme igang med en hverdag. Tager codein 10-15 ml to gange dagligt og det sløver bare såååå ekstremt:(
Sover fra 01 til 11.30 hver dag og står op, tager medicin, bliver sløv, ser fjernsyn, halv-sover, spiser, sidder ved computeren, spiser, ser fjernsyn, spiser, snakker med folk, ser fjernsyn, lægger mig til at sove..
HVAAAD kan jeg dog gøre?