Hejsa...
Jeg har sammen problem med vægten - siden jeg fik pouch for 1½ siden, her jeg også taget rigtig meget på. Jeg tænker også lidt, hvorfor jeg ikke har det som alle andre, der ikke kan holde på kalorierne. Mine sætter sig nærmest dobbelt.
Men vi må vel bare indse, at vores pouch virker rigtig godt - der er ingen problemer med at optage nærring og vitaminer (skal jeg da lige love for...)
Jeg har også selv svært ved at holde mig fra det søde, og chips og kage osv. Og det fiser bare ikke lige igennem mere, som det gjorde inden pouchen.
Motion er heller ikke min stærke side, døjer stadig lidt med træthed (og det slipper jeg nok aldrig af med desværre). Men at gå og svømme, er motion der er rigtig godt, især for os som også kan have lidt ballade med leddene. Men lad vær at presse dig selv for meget, tag det stille og roligt og så øg tiden i stedet for at gøre det hårdere.
Jeg trænger selv til at komme igang for alvor, og jeg ved hvad der skal til, ligesom jeg ved, hvad jeg skal spise - det er bare ikke altid fornuften der sætter ind, vel

)
Du må gerne skrive til mig, hvis du har lyst, så kan vi snakke om alle vores "skavanker" efter sygdom og pouch, eller bare hvad vi nu har lyst til.
Mette