svømmetur i Århus

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
ths

svømmetur i Århus

Indlægaf ths » 16. sep 2007 18:21

Hej Jeg har læst i COPAbladet at der igen er svømmetur i Århus, men det er ikke med her på hjemmesiden under arrangementer.
Det er ellers alletiders mulighed for især nye stomister at blive fortrolige med svømmehallen efter, man har fået lavet stomi, fordi vi alle har pose på maven, og man kan se hvor afslappet de gamle gavede tager det.
Så tag med, jer der bor i Århusområdet og se hvor hyggelig vi har det :D

Peter Sørensen

Fejl

Indlægaf Peter Sørensen » 16. sep 2007 19:04

Hej

Ja ,der er sket en fejl, med 2 møder i Århus.det bliver rettet snarest muligt, så det figurerer på hjemmesiden :oops:

møde med den nye formand er den 19/9, svømmeturen er den 26/9

Brugeravatar
Tinna
Årgang: 1972
Stomi siden: 2006
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlægaf Tinna » 17. sep 2007 13:00

Jeg vil også lige give mit besyv med :D

De som er med til denne svømmedag er bare så søde, og anstrenger sig faktisk for at man skal føle sig velkommen.
Jeg var med sidste gang, og synes at det var enormt hyggeligt. Desuden skal i jo også huske den gode mad. Der bliver desuden også snakket om alt andet end sygdom.
Så bor man her i området så tag da med :D
Tinna

Hanne Andersen

Indlægaf Hanne Andersen » 30. sep 2007 21:38

:roll: Hej det lyder som i har haft en god og hyggelig aften jer i Århus
men nu er jeg lidt nysgerig de mænd som er med er der da nogle som har to stomier hvor den en sidder ca 5cm over talje højde ,og hvad slags bade tøj bruger disse mænd jeg spørger da min mand har både en kolo og ileostomi og han ville gerne kunne skjule dem lidt da vi tager på ferie syd på han kunne godt tænke sig at vide hvad andre gør han har været i mange sports forretninget for at høre om de evt.havde en strop trøje der kunne bruges men uden at sidde helt stramt til kroppen og nu er vi lige blevet budt en tur i luxsus sommerhus med pool og der kunne han godt tænke sig at afprøve det med at bade med sine 2 nye følgesvende (stomierne) :wink:
p.s. vi bor på fyn
mvh H.A

Tilbage til "Diverse"