Så er der endeligt nogle som tager dette problem alvorligt. Håber deleme at de slipper afsted med bare en eller anden form for hjælp.
Jeg har det sidste 1 ½ år tror jeg brugt ca 16000,- kr på at få lavet mine tænder. De er blevet vildt åndsvage efter at jeg fik Crohn. Jeg har meget ofte tandkødsbetændelse. Hver gang min tandlæge tror at så NU er han ihvertfald færdig, så er der opstået noget nyt, jeg får huller i tænderne for et godt ord og jeg passer altså mine tænder
Jeg har forsøgt at få hjælp, da min mening var at det da ikke kunne passe at jeg selv skulle betale, hvorimod alkoholikere og narkomaner selv smadrede deres tænder og så "bare" fik dem lavet.
Mine tænder er sådan nu at man overvejer at lave prcelænsfacader på alle tænder
Det skal lige siges at jeg godt nok har fået noget hjælp via kommunen, men det er stadigvæk en stor sum penge jeg selv skal betale.
Helt ærligt vi lever da i et velfærds samfund.
Så synes jeg deleme det er ironisk at man selv skal betale HELE tandlæge regningen. Lige som jeg kan ikke forsikre en pind, for mine tænder er ret ødelagte (selv om det nu ikke ses - da jeg bruger en formue på tandlæge).
Jeg ringer ihvertfald til min tandlæge mandag morgen.
Peter ved du hvornår sidste frist er ?