Patientklagenævnet

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
RH
Indlæg: 59
Tilmeldt: 22. jan 2007 10:41

Patientklagenævnet

Indlægaf RH » 19. maj 2007 22:16

Hej med jer!

Er der nogen af jer der har haft/har kontakt med patientklagenævnet? Ved I hvordan man klager?
Jeg har en masse problemer med mit haleben og efter diverse undersøgelser, mente de på ortopædkirurgisk afd at det formentlig var i forbindelse med min operation at jeg har fået et tryk af en eller anden slags. Jeg husker tydeligt dagene efter operationen - jeg havde bare så ondt i ryggen at jeg ikke kunne være nogen steder. Alt personale blev jagtet rundt for at finde skumgummi madrasser mm. Selv da jeg kom hjem kunne jeg ikke ligge ned og sove. Var endda ved vagtlægen fordi jeg ikke kunne være nogen steder.

Gode råd modtages gerne. :lol:

Mvh RH

Peter Sørensen

patientklagenævn

Indlægaf Peter Sørensen » 20. maj 2007 01:05

Hej Rh

Du kan klage direkte på http://www.pkn.dk/ ,hvor reglerne for at indgive klage også findes.

Du kan også tale med patientrådgiveren hvor du var indlagt og få hendes støtte, hun/han er ansat til at varetage vores interesser.

Du kan bede om kopi af dine journaler og hospitalspapirer, så du selv kan se alt hvad der er sket og rapporteret i forbindelse med dine indlæggelser.

maiken
Indlæg: 70
Tilmeldt: 21. okt 2006 22:30
Årgang: 1984
Stomi siden: 2006
Geografisk sted: ØsterVrå
Kontakt:

Indlægaf maiken » 27. maj 2007 21:26

Hejsa
Jeg har også klaget til patient klage nævnet, efter jeg blev "glemt" af sygehuset!!! Jeg sendte klagen afsted og nogle månder efter kom der brev tilbage at jeg ville høre fra dem ingen et år. Syntes det var langt tid, men okay... der gik lidt mere end et år og der kom brev, hvori der stod at de endnu ikke havde behandlet min sag, og ville sagen ikke nå frem til en beslutning inden 3 måneder, ville jeg få et nyt brev. Det fik jeg så.. og 3 mdr endnu et.. og endnu et... og ja, jeg venter altså endnu... godt 2 år efter!
Nå, men vil bare sige at du skal være indstillet på at det kommer til at tage rigtig langt tid :o)
held og lykke med det

kærlig hilsen Maiken
www.antlia.dk

RH
Indlæg: 59
Tilmeldt: 22. jan 2007 10:41

Indlægaf RH » 27. maj 2007 23:00

Hej igen,

Jeg har taget fejl! Det er patientforsikringen! Nogen der har prøvet det?
Surt at vente så længe Maiken - ringer du til dem og rykker engang imellem? Det er godt nok for dårligt!

Mvh RH


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster