Bukser til Iliostomi

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
bbk

Bukser til Iliostomi

Indlægaf bbk » 5. jan 2007 08:32

Hej til jer alle i forum !

Her er et rigtig godt tøjtip til alle os piger der har fået en stomi (Iliostomi..)

Jeg har for et lille års tid siden stillet et spørgsmål her i gruppen om bukser med høj talje. Der kom et par svar, men med henvisning til ganske dyre mærker og butikker og da vi her hjemme er ganske almindelige afgiftsplagede danskere der bor langt fra Strandvejen, var jeg ikke i stand til at deltage på det plan
Da iliostomier ofte sidder ret højt er man henvist til joggingtøj, hvis man ikke kan finde bukser med højtsiddende talje og da moden p.t. peger i en anden retning er det et lykketræf at finde sådan nogle.
Det vil sige, ikke længere. I ballerup Centers gamle afdeling (skråt over for Svend E.), i stuepletagen. er der åbnet en lille butik ved navn Zenet, som har både bukser til pænere brug i alle farver og designs samt cowboybukser. Indehaveren er sød og hjælpsom og forstår problemerne ved stomi og hjælper gerne med at hjemtage specielle ønsker.
Priserne er meget lave, så vi kan alle deltage.....

Mvh Birthe

PS Alle størrelser føres ned til størrelse 34, et ekstra plus til os der ikke er så store
:D

osmania
Indlæg: 49
Tilmeldt: 30. nov 2005 13:31
Årgang: 1957
Stomi siden: 2005
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Indlægaf osmania » 6. jan 2007 10:28

Dejligt at du har fundet en butik bbk.

Jeg kan også anbefale jeans fra Marc Lauge, de har flere modeller med høj talje, ovenikøbet i flere længder. De fås bla. i Louise butikker, som vist skulle findes over det meste af landet, og de koster 300 kr. sammenlignet med andre mærker er det en overkommelig pris. Det er dog mest jeans de gør det i, mange modeller er med stræk i stoffet og det synes jeg er rigtig rart.


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster