Kvinde søges mellem 20-50 år til Pernille Aalunds magasin Q

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Isa
Stomi siden: 2003
Geografisk sted: sjælland

Indlægaf Isa » 10. nov 2006 00:54

hmm, er ny bruger, men kunne alligevel godt tænke mig at vide hvordan det blev med det Q-væsen.... blev billederne taget? og er der nogen der har den artikel??

Isa (som kun skammer sig lidt en gang i mellem)

Peter Sørensen

Artikel

Indlægaf Peter Sørensen » 21. dec 2006 17:25

Hej
Vil lige gøre opmærksom på at det er i December nummeret artiklen er.

osmania
Årgang: 1957
Stomi siden: 2005
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Indlægaf osmania » 22. dec 2006 17:10

Har lige købt bladet i dag og synes det er nogle dejlige billeder. Kunne godt have brugt noget mere tekst - men man kan jo ikke få det hele :) Tusinde tak til Q for artiklen, det er første gang jeg har set noget om stomi andre steder end i fagblade. Gav mig en klump i halsen.

God jul til alle.

Pia

maiken
Årgang: 1984
Stomi siden: 2006
Geografisk sted: ØsterVrå
Kontakt:

Indlægaf maiken » 22. dec 2006 19:54

Jeg har ligeledes købt bladet, og sys det er super dejligt de har taget emnet op. Men sys også der mangler tekst. Information, og et billede af selve stomien ville ikke gøre noget... men ellers fint.. :)

Kram Maiken
God jul til alle

Gæst

Indlægaf Gæst » 22. dec 2006 22:44

Ja, jeg har også købt bladet! Det er rart, at der bliver sat lidt fokus på det. Synes det er en rigtig god artikkel, men synes også at der kunne have været flere informationer og lidt mere uddybende tekst. Jeg synes det er kanon flot, at de 5 piger stiller sig op til sådan noget, det tager jeg hatten af for!

Med ønsket om en glædelig jul til alle!

Maria

GR
Årgang: 1976
Stomi siden: 2001
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf GR » 22. dec 2006 23:19

Hejsa... Nu var der en 3 siders artikel i Q tidligere på året om en stomist.
Der henvises bla. både til copa og coloplast er nævnt og hvilken stomityper der findes. Måske derfor dette mere er en billede serie, med ikke så meget tekst. I den anden artikel, ser man kun lige toppen af stomi posen og ikke det hele som i den nye. Hende i den gamle artikel, har ikke MC eller CU, men fistler og bylder. En ret god artikel faktisk.
Billeder i den nye artikel er rigtig flotte synes jeg, synes det er modig af dem. Jeg havde ikke stilt mig sådan op. :D
Synes det er passende, at det kun er posebilleder, synes ikke billeder af selve stomien høre hjemme i et dameblad. Det kan man da finde andre steder, hvor det er mere passende.
Det er jo ens numse, den viser jeg da ikke frem til hvem som helst. :D
Glædelig jul alle sammen.

Mette_musen85
Årgang: 1985
Stomi siden: 2006
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Indlægaf Mette_musen85 » 22. mar 2007 09:34

Jeg læste artiklen aftenen inden jeg skulle opereres, og blev faktis lidt støt af nogen af kvindernes udtalelser.. de som ikke har den mere som kun havde den en kort tid, burde ikke have været med i bladet..
Mette Kristensen

Tilbage til "Diverse"