Prakt. læge med kendskab til stomi, Kbh?

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Gæst

Prakt. læge med kendskab til stomi, Kbh?

Indlægaf Gæst » 12. mar 2013 14:28

Hej med jer,

Med en ileostomi som livsledsager ville det være rart, hvis ens læge vidste en smule om den slags, når ens krop af og til har andre behov end "normale" mennesker, og man af samme grund måske kræver en lidt anderledes behandling.
Er der nogle herinde, som kender til en praktiserende læge i København, som - udover naturligvis at være god i al almindelighed - også har erfaring med stomister? :)

Mange hilsner fra den lykkelige ejer af verdens bedste ven(!), som kun fortjener det bedste; min stomi.

Gæst

Re: Prakt. læge med kendskab til stomi, Kbh?

Indlægaf Gæst » 26. mar 2013 13:55

Ingen, der ved noget?

Hvad så med folk, der er bosiddende i København/Frederiksberg, som kan anbefale deres egen læge? Anyone? :(

Ehlin

Re: Prakt. læge med kendskab til stomi, Kbh?

Indlægaf Ehlin » 27. mar 2013 19:39

Hej.
Du efterlyser en praktiserende læge medkendskab til stomi!
Jeg bor i København.
Fik ileostomi i 2001 og har i de år der er gået,ikke haft brug for min praktiserende læge,
i den forbindelse.
Derimod har jeg brugt det stomi-ambulatorie,jeg er tilknyttet. For her er der foruden stomisygeplejersker også læger. Og de har gerne stillet deres viden og kundskab til rådighed for mig,når jeg har haft brug for det
Kan du af een eller anden grund ikke bruge det ambulatorie du er tilknyttet,så har vi jo frit sygehusvalg.
mvh
Ehlin


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster