Bikinier

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
lulupigen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 9. dec 2011 21:53

Bikinier

Indlægaf lulupigen » 6. jul 2012 23:06

nogen der ved hvor man kan købe bikinier hvor man ike kan se man har stomi? :D

Belle

Re: Bikinier

Indlægaf Belle » 7. jul 2012 20:33

Ved ikke om noget af det her evt. kan bruges.........på side 2 er der bla. en bikinitrusse med høj kant......

http://www.ellos.dk/c/Undertoj-badetoj- ... DK_SEM_G13

hansen

Re: Bikinier

Indlægaf hansen » 7. jul 2012 22:07

Prøv på Bybonnesen....

Diana
Indlæg: 13
Tilmeldt: 29. aug 2007 20:15
Årgang: 1980
Stomi siden: 2007
Geografisk sted: Ejby, Køge

Re: Bikinier

Indlægaf Diana » 9. jul 2012 09:20

Der er mange mærker, der laver bikinitrusser med en høj kant der kan bukkes ned eller foldes op. Jeg har et par fra Change, jeg har været rigtig glade for. Overdelen er så en længere en, faktisk en top, så jeg har dækket maven helt. Så har jeg lige løftet toppen op, så jeg fik sol på maven og ryggen, når jeg lå ned, men når jeg går rundt, så var stomien dækket til. Men det er forskelligt, hvormeget vi vil dække.

Men prøv at gå ind i en undertøjsbutik og spørg efter sådan et par med høj kant. Hvis du fortæller dem i butikken hvad du leder leder efter, så synes jeg altid de prøver at finde noget der matcher.

God sommer!!!

Jesper
Indlæg: 113
Tilmeldt: 14. jun 2011 21:23
Årgang: 1979
Stomi siden: 2008
Geografisk sted: Kbh

Re: Bikinier

Indlægaf Jesper » 9. jul 2012 15:56

Beundrer jer der tør "vise" så meget frem.

Har jeg ikke stor bluse på der med skjuler alt, eller hvor man som minimum ikke kan se hvad "der er i lommen" så er jeg angst gange 7 agtigt. Er med andre ord ikke lige udenfor i t shirt f.eks. ikke så fedt når solen skinner.

Synes i er seje :)
/Jesper

.Ginger

Re: Bikinier

Indlægaf .Ginger » 9. jul 2012 21:01

Ved ikke hvor du bor... Men Urban Outfitters og Topshop har flere højtaljede bikinier. Det prob jeg desværre ser med bikinier og badedragter er at de sidder ekstra tæt, og det gør, at man faktisk godt kan se formen på ens pose under :-S Normalt kan jeg godt gå i en forholdsvise stramme toppe, meeen da jeg havde købt en badedragt jeg troede var ok, lagde jeg mærke til kanten på billeder.

Der er nogle badedragter på ebay med "frynser" som jo så gør man på ingen måde kan se hverken kant el andet.

Belle

Re: Bikinier

Indlægaf Belle » 11. jul 2012 13:28

Lidt uden for emnet..........sorry

JESPER.......for dælen da, satme en skam du bor så langt væk ellers skulle vi sgu ud i "solen" sammen kun i tyndt sommer outfit. Hvad stopper dig ?
Måske du kunne komme i kontakt med nogen af de der modige folk i sommertøj og med stomi og I kunne sammen prøve det af.....der må da være nogen stomister indenfor rækkevidde.

Spring ud og nyd det.....sommer knus

mfj
Indlæg: 52
Tilmeldt: 4. jun 2011 22:44
Årgang: 1974
Stomi siden: 2011
Geografisk sted: Dalmose

Re: Bikinier

Indlægaf mfj » 12. jul 2012 18:10

Jeg har købt en badekjole. Men der får man jo selvfølgelig ikke sol på maven hvis man ønsker det. Men synes badekjolen dækker fint for stomien. Ellos har haft flere modeller i badekjoler. Man kan evt også bruge et lille badeskørt over bikinibuksen. Den kan du jo arrangere lidt på når du soler dig og så dækker den når du går rundt.

Håber der snart kommer lidt mere sommer så badetøjet kan blive brugt lidt :D .

Mvh Mette

123Mio

Re: Bikinier

Indlægaf 123Mio » 12. jul 2012 19:24

Nu bruger jeg ganske vist ikke poser, kun prop. Men hvis man har brug for ekstra camouflerende badetøj, så er badedragter med shaping effekt god, idet de har masser af rynker på maven. De fås hos Ellos men også i andre lingeriforretninger.

Mapla
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2. maj 2012 16:14

Re: Bikinier

Indlægaf Mapla » 17. jul 2012 18:14

Hej

Jeg har et indlæg om badetøj på min blog. her er et link hvis du vil se http://www.stomiposen.blogspot.dk/searc ... det%C3%B8j

Mvh Maria


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster