VSL#3

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
ThomasJ

VSL#3

Indlægaf ThomasJ » 16. maj 2012 20:22

Hej

Jeg har for efterhånden en del år siden fået en J-pouch, og har lige siden døjet en del med pouchitis.

Problemerne er hidtil blevet bekæmpet med anitbiotika (Metronidazol og Ciprofloxazin), men jeg har på nettet set, at der er noget der hedder VSL#3, og at dette skulle blive brugt af nogle mod betændelse i J-pouch (og vist også andet).

Jeg har skrevet til Medans.dk (som ifølge deres svar er eneforhandler af VSL#3 i Danmark). De har svaret og har sendt mig noget info, priser mv.

Inden jeg bestiller noget vil jeg lige høre, om der er nogen herinde der har erfaringer med VSL#3 og kender/kan sige god for Medans.dk.

Jeg håber der er nogle derude der vil dele erfaringer med VSL#3 og/eller Medans.dk

Mvh Thomas

Peter Sørensen

Re: VSL#3

Indlægaf Peter Sørensen » 16. maj 2012 23:06

hej Thomas
Har kun set det omtalt i et par danske fora,til behandling af CU og MC, hvor der ingen efaringer er givet videre.

Firmaer der alene har et produkt blad på nettet, er jeg meget skeptisk over for, da der intet fremgår omkring betalings form, sikkerhed ved betaling priser, eller blot en firma adresse på medans.dk udover en mail adresse.

Der kører mange forsøg med probiotiske midler,i EU og DK fælles er at de ikke kan eller lover helbredelse og at det anbefales at man skal fortsætte sin medicinske behandling sideløbende.


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster