Rengøring af toilet

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
kfrost
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30. jan 2012 16:52

Rengøring af toilet

Indlægaf kfrost » 31. jan 2012 09:48

Jeg har ilostomi og er derfor nødt til at tømme pose flere gange daglig, desværre får jeg derfor også misfarvning af min toiletkumme. Er der nogen der har det godt råd, så jeg igen kan få en rem toiletkumme ??

Peter Sørensen

Re: Rengøring af toilet

Indlægaf Peter Sørensen » 31. jan 2012 11:21

Hej

Du kan finde flere forslag og råd her, anvend muligheden for at søge i forummet du skal bare taste toilet i søgefeltet i dette fora.

viewforum.php?f=11

kfrost
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30. jan 2012 16:52

Re: Rengøring af toilet

Indlægaf kfrost » 1. feb 2012 18:55

Efter at have fulgt anvisningen om at bruge søgefeltet, fandt jeg ud af at jeg bestemt ikke var alene om problemet - men jeg fandt et indslag som jeg prøvede : Brug flydende skurepulver, så jeg prøvede med flydenede Rens-Let, og nu har jeg igen et superflot toilet.

Qvinde_27
Indlæg: 24
Tilmeldt: 8. nov 2011 15:24

Re: Rengøring af toilet

Indlægaf Qvinde_27 » 1. feb 2012 23:43

Det er altid rart når man kan se man ikke er alene. Godt at du fik skurret det væk

migo
Indlæg: 79
Tilmeldt: 16. mar 2010 14:30
Årgang: 1968
Stomi siden: 2009
Geografisk sted: Holte

Re: Rengøring af toilet

Indlægaf migo » 2. feb 2012 18:42

Hvis du har et af de her moderne lavskyls toiletter, kan det sikkert med fordel justeres til at have større skyl. Oplever ofte at et max skyl ikke er nok, så må enten holde på knappen så hele cisternen bliver tømt, eller vente til den er fyldt op igen for endnu et skyl.


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster