BUKSER (k)

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
geniebambi
Indlæg: 40
Tilmeldt: 21. dec 2008 12:57
Årgang: 1983
Stomi siden: 2008
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

BUKSER (k)

Indlægaf geniebambi » 17. apr 2010 14:38

Hey...
Der har flere gange været forksellige tråde omkring tøj, især bukser i fobindelse med det at have stomi.

Jeg vil egentlig bare lige dele min nye opdagelse - et par ALMINDELIGE jeans jeg kan gå i..!! :mrgreen:
Jeg har købt et par jeans i Gina Tricot til denne nette som af 159 kr. De er lidt højtaljede, så de går ca til kanten af min pose og generer derfor ikke. Skønt! Nu behøver jeg ikke gå i ventebusker eller leggings hele tiden! :D

God weekend!
Dec. 2007 - Morbus Crohn
Sep., okt. og nov. 2008 - Fisteloperationer
Dec. 2008 - Ileostomi

Rikke H
Indlæg: 25
Tilmeldt: 20. maj 2010 22:51
Stomi siden: 2010

Re: BUKSER (k)

Indlægaf Rikke H » 18. jul 2010 02:43

Selvom det er blevet et lidt gammelt indlæg - så tillykke, så skønt når man finder noget der er flot og passer. Jeg må få kigget. Tak for tippet.
Stomi 12maj 2010 - stomiinfo.dk

Merete Møller
Indlæg: 56
Tilmeldt: 27. okt 2010 16:35
Årgang: 1941
Stomi siden: 1972
Geografisk sted: Stevns

Re: BUKSER (k)

Indlægaf Merete Møller » 10. apr 2011 11:53

Hej!
Lige et lille bidrag til buksesnakken. I Aldi (jo I læste rigtigt), har jeg købet et par til kr. 98.- også med høj talje. Ikke noget kendt mærke - men de er altså helt fine til havebrug og lange gåture. Så vidt jeg har set, er de også elastiske. Leder man længe nok, finder man noget, der kan bruges. :D
Mange hilsener
Merete, copa rådgiver

Ivaluti
Indlæg: 15
Tilmeldt: 24. aug 2010 13:28
Årgang: 1976
Stomi siden: 2010

Re: BUKSER (k)

Indlægaf Ivaluti » 12. apr 2011 04:09

Jeg synes det her sted virker som om at de har nogen bukser vi kan bruge. Nogen af dem har smocksyning i taljen *s* http://www.lagersalg.nu/product.asp?product=6839

Ivaluti
Indlæg: 15
Tilmeldt: 24. aug 2010 13:28
Årgang: 1976
Stomi siden: 2010

Re: BUKSER (k)

Indlægaf Ivaluti » 28. apr 2011 10:53

Nu har jeg så bestilt to par bukser til 179 kr. fra føromtalte sted, er meget spændt om de er gode. Men lige et godt råd jeg fik af en veninde. Da hun var gravid og ikke havde råd til at købe graviditetsjeans så fik hun det råd at købe gamacher, uden fod, i den sædvanlige størrelse og så tage dem på sådan så det der ellers ville dække numsen nu var foran. Jeg har nu prøvet det og det virker helt vildt godt. Der er mere stof for at dække numsen og det stykke er stort nok til at nå op over stomien på maven uden at det ser underligt ud. Faktisk kan man slet ikke se at jeg har gjort noget anderledes men jeg synes bare det er så befriende nu hvor det er varmere at kunne tage noget lettere tøj på der sidder som om det var skræddersyet. Jeg har haft købt et par rigtige graviditetsgamacher men der er alt for meget stof, så jeg må lave et ombuk på maven og det bliver alt for varmt for mig og stoffet buler også gennem de bluser man måtte have på. Så nu køber jeg de almindelige gamacher i den alm. størrelse og tager dem omvendt på og gamacher koster jo næsten ingenting i H&M og Bilka og andre steder :D


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster