Kursus for stomi opererede!!

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Gæst

Kursus for stomi opererede!!

Indlægaf Gæst » 7. nov 2009 11:02

Hejsa!!

Se på (link fjernet af red) de holder et kursus for sådan nogle som os :)

Peter Sørensen

Re: Kursus for stomi opererede!!

Indlægaf Peter Sørensen » 7. nov 2009 13:03

Henvisningerne til kurset i det pågældende indlæg er fjernet, da der ikke må være reklame på hjemmesiden, medmindre det er godkendt af Copa´s Forretningsudvalg.

Gæst

Re: Kursus for stomi opererede!!

Indlægaf Gæst » 9. nov 2009 21:24

Nå det var jeg ikke klar over sorry !!!- synes bare lige at andre skulle vide det da jeg tror det bliver et fantastisk kursus for mig personligt :)

Henning Granslev
Indlæg: 207
Tilmeldt: 6. jan 2004 01:13
Årgang: 1951
Stomi siden: 1973
Geografisk sted: Kolt, 8361 Hasselager

Re: Kursus for stomi opererede!!

Indlægaf Henning Granslev » 10. nov 2009 21:10

Hej gæst

Vil du sende informationer om dette kursus til min mailadresse. h.granslev@mail.tele.dk
Jeg vil da gerne se på det. Så kan det tages op på et møde søndag den 15. november, når forretningsudvalget har møde.

Hilsen og tak :)

Henning Granslev, landsformand COPA
Henning Granslev

gæst

Re: Kursus for stomi opererede!!

Indlægaf gæst » 11. nov 2009 12:30

Det undrer mig, at en henvisning til et kursus er fjernet, med den begrundelse, at der ikke må reklameres i dette forum, når man samtidig i et andet indlæg, kan se reklame for både Føtex, Bilka samt en henvisning til en engelsk internetbutik.
Venlig hilsen Marianne

Peter Sørensen

Re: Kursus for stomi opererede!!

Indlægaf Peter Sørensen » 11. nov 2009 14:03

Hej Gæst

Jeg skal prøve at forklare hvorfor.

Hvordan man ser på henvisninger i forummet,til producenters produkter, netbutikker og hvor man kan købe stomivenligt tøj og af hvilke mærker,hviler altid på en fortolkning, og netop derfor er forummet overvåget.

Kurset der omtaltes er ikke et gratis tilbud, og så er jeg nødt til at fjerne henvisningen.
Ellers ender vi op i, at firmaer der har nye produkter og nye tiltag, selv kan oprette poster i forummet, som anonyme.
Hvilket er i modstrid med regler for forummet http://copa.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=4 ,punkt 1G

Copa vil meget gerne omtale alt, der har relevans og kan hjælpe stomiopererede , og gør det gerne i formelle samarbejder med de sygeplejersker,firmaer og foreninger der arbejder på stomiområdet, men der bør tages kontakt med Forretningsudvalget, så man kan aftale hvordan man kan få budskabet ud.

Man kan under lokalforeningernes sider i Copabladet og på hjemmesiden ,se at der foregår mange møder hvor firmaer og andre foreninger deltager og omtales,og hvor et samarbejde foregår.

jk
Indlæg: 50
Tilmeldt: 29. jan 2008 13:42
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Kursus for stomi opererede!!

Indlægaf jk » 11. nov 2009 14:11

hejsa
nu er jeg blevet nysgerrig! :D
Så gæst /Marianne send mig lige en PM med det der er fjernet.
Venlig Hilsen JK-1958

jk
Indlæg: 50
Tilmeldt: 29. jan 2008 13:42
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Kursus for stomi opererede!!

Indlægaf jk » 11. nov 2009 15:57

Takker for tilsende PM Peter ville have svaret dig PM men havde lige lidt svært ved at finde send knappen i PM . Min nysgerrighed er nu stillet tak for info
Venlig Hilsen JK-1958

Gæst

Re: Kursus for stomi opererede!!

Indlægaf Gæst » 11. nov 2009 18:34

Hej Peter.

Tak for dit svar.Jeg har læst reglerne, og forstår stadig ikke, at der i en anden tråd må reklameres for både Bilka og Føtex,da disse, mig bekendt, ikke arbejder på stomi området.

Med venlig hilsen
Marianne


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster