hej ville lige fortælle lidt godt nyt til dem med store grimme ar, at det kan lade sig gøre at få dem lavet pænere på det offentliges regning. jeg skal selv under kniven torsdag den 16. januar 2009 og have gjort mine ar pænere så det glæder jeg mig til nu hvir jeg skal leve med arerne på maven må de jo gerne være pæne.
venlig hilsen karina
plastikkirurigsk operation
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
plastikkirurigsk operation
karina
-
Gæst
Re: plastikkirurigsk operation
Hej Karina...
Det lyder da super
jeg går også selv og venter på et brev fra min læge og et team til at ordne alle mine ar. glæder mig til at høre hvordan det er gået.
Ditte
Det lyder da super
Ditte
hejza så er jeg klar til at fortælle om operationen. blev opereret i torsdags og kom hjem fredag med strenge ordre om hvad jeg må og ikke må de næste 2-6uger så det bliver noget med at ligge på sofaen det næste stykke tid. operation gik godt og jeg tror det bliver pænt når jeg får fjernet sting og forbinding den 28. januar. jeg er lidt øm og har lidt ondt men ikke noget at samligne med en mavetarm operation. så alt i alt er det gået godt
mvh karina
mvh karina
karina
-
Peter Sørensen
Hej Karina
Tak for din opdatering,håber du vil orientere os igen, når det er helet helt op.
Nu kan du de næste 2-6 uger være sofakartoffel ,uden dårlig samvittighed
Tak for din opdatering,håber du vil orientere os igen, når det er helet helt op.
Nu kan du de næste 2-6 uger være sofakartoffel ,uden dårlig samvittighed
Hejza så er stingene taget og det er bare bleven så pænt så jeg er glad for at jeg fik det gjort. dog skal jeg holde mig i ro i 14 dage endnu også starte lige så stille og roligt op igen, men det er til at over komme, og de næste 3 mdr skal jeg have en forbinding på for at holde arret fladt.mvh karina
karina