Er der nok af tilbud?

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Sune

Er der nok af tilbud?

Indlægaf Sune » 28. apr 2005 11:38

Hej Peter!
Jeg går ikke ud fra at samtlige 10-12.000 opererede er medlemmer, men jeg har ikke rigtig kunne finde et tal for, hvor mange medlemmer COPA egentligt har?
Jeg har fundet diverse tilbud, men mener du at der i DK er nok af tilbud (rådgivning, pleje, sociale arrangementer, tilskud; off-line og on-line) til både permanente og midlertidige stomi-patienter?
MVH. Sune

Peter Sørensen

tilbud

Indlægaf Peter Sørensen » 29. apr 2005 10:32

hej Sune

Copa har ca. 3200 medlemmer, % delen er faktisk lig de allerfleste patientforeninger, også på Nordisk plan.

jeg er af den mening ,at der er de tilbud som de fleste umiddelbart ønsker.
Eksempelvis er stomiambulatorierne en god ordning, hvor man kan få den professionelle hjælp.
Men det kan da altid blive bedre, f.eks mangler Copa unge rådgivere, og det kræver at flere unge involverer sig og kommer med forslag.

I København vil vi prøve at skrive til vores yngre medlemmer for evt. at danne en form for selvhjælpsgruppe for unge, håbet er så at det breder sig, jeg kan godt forstå at unge ikke kommer til de normale medlemsmøder, hvor aldersgennemsnittet er højt, men så er der jo muligheden for selv at kunne styre et tilbud til jævnaldrende.


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster