Hejsa...
Kom til, at tænke på i går, at Hamlet har jo en stomiklink. Det er jo så i privatregi, må man så henvende sig der eller hva, hvis nu man evt. løb ind i nogle meget uheldig problemer, der ikke rigtig kan vente til, strejken engang er over? Man kan jo evt. få problemer som egen læge eller hudlæge ikke kan afhjælp for en.
Det kunne jo være godt, hvis man f.eks boede i nærhenden, hvis man kunne det.
Stjerke.
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
-
Peter Sørensen
alternativer til ambulatoriet
Hej
Det er rigtigt med Hamlet, men så skal man være indstillet på at betale selv.
Behandlingsgarantien omfatter ikke ambulatorie besøg.
Man kan evt. også prøve at ringe til producenternes hotlines, nogle af dem har sygeplejersker ansat, men der er selvfølgelig altid grænsen for hvornår ,man går ind på konfliktramt område.
Det er rigtigt med Hamlet, men så skal man være indstillet på at betale selv.
Behandlingsgarantien omfatter ikke ambulatorie besøg.
Man kan evt. også prøve at ringe til producenternes hotlines, nogle af dem har sygeplejersker ansat, men der er selvfølgelig altid grænsen for hvornår ,man går ind på konfliktramt område.
-
GR
- Årgang: 1976
- Stomi siden: 2001
- Geografisk sted: Østjylland
Hejsa Peter..
Tak for svar... Hvis jeg personlig fik nogle alvorlige problemer og boede i nærheden, kunne pungen godt lokkes frem.
Heller betale end, at man fik kæmpe problemer med ens stomi.
Er glad for jeg ikke lige er nyopereret lige pt. eller har problemer. Må håbe de snart finder en god løsning og vender tilbage til deres arbejde.
Tak for svar... Hvis jeg personlig fik nogle alvorlige problemer og boede i nærheden, kunne pungen godt lokkes frem.
Er glad for jeg ikke lige er nyopereret lige pt. eller har problemer. Må håbe de snart finder en god løsning og vender tilbage til deres arbejde.
MC i 94, stomi 2001. Altid smilende.
Copa rådgiver.