Nu skal der sørme til at gang os under 35..! Det kan ikke passe, at vi skal have på os, at der er mere intiativ og drivkraft i den ældre del af foreningen!
De gør et godt stykke arbejde for deres gruppe af medlemmer. Vi skal sørme også til at vågne op, og tage imod alle de gode tilbud som denne forening står for - vi griber dem bare ikke..!
Vi har fx. en tur til Skanderborg festival i August måned..!
Du går måske og er meget i tvivl, for hvordan kommer det hele til at fungere, og gider jeg overhovedet være sammen med de andre som er med på turen?
Nej,eg tænker netop sådan. Jeg kunne også finde på mange undskyldninger, for at blive hjemme. Fx:
- Jeg kunne risikere at møde nogle nye søde mennesker, som man ovenikøbet kunne have det sjovt med.
- Det kunne forekomme, at jeg mod min vilje fik hørt en masse god musik.
- Jeg kunne komme hjem med svækkede levertal, p.g.a. for mange øl på 4 dage (Dette retter sig heldgvis hurtig op - her taler jeg af erfarring
- Og sidst men ikke mindst kunne jeg komme til at have 4 super hyggelige dage med andre med stomi eller pouch!
Det er mange risici at overveje, og dog ikke så svært!
Så hop da med på vognen og få nogle rigtig gode dage samme med os andre!
Og nej, det er ingen dårlig undskyldning, at du ikke har råd. Copa "sponsorrere" det meste af beløbet til billeten, og alle transportudgifter, så du kan få billet og transport, til og fra festivallen, til den "latterligt lavepris" af 500 kr.. Smidt i nakken, som vi siger i Thy:lol:
Der er sidste tilmelding på mandag, så du kan heldigvis stadig nå at få foden indenfor!
Se mere information om turen under lokalgrupper-ungdommsgruppen!
Jeg håbe virkelig at I er nogle friske gutter og gutinder som tør tage chancen og tage med! - Så gir jeg en bajer