Jeg har gået og ventet et stykke tid på at få en tid til en undrsøgelse af en fistel. Da der jo er konflikt, og en fistel ikke ligefrem kan betegnes som livstruende, har jeg også regnet med, at det godt kunne tage lang tid, før jeg blev kaldt ind.
Så jeg blev noget overrasket, da der ringede en sekretær i tordags (8/5) og fortalte, at jeg var udeblevet fra en tid den dag og også fra en den 11/4. Jeg havde ikke hørt noget som helst
Hun gav mig en ny tid til i morgen den 15/5. Jeg kan roligt sige, at jeg var rasende på Post Danmark, da jeg lagde på. Et brev kan blive sorteret forkert bevares, men to breve på en måned der aldrig når frem, det er fuldstændig uacceptabelt
Jeg har så lige talt med en sekretær, som sagde at de bliver nødt til at aflyse min nye tid pga konflikten
Så nu er jeg for alvor pissed, jeg kunne jo være blevet undersøgt for en måned siden og kunne have undgået en aflysning. Så nu vil jeg skrive en klage til Post Danmark. Det er jo ikke fordi, at jeg får noget ud af det, andet end afløb for mine frustrationer, men jeg synes også, at de skal have at vide, at de ikke gør deres arbejde godt nok.
Rent faktisk er det ikke første gang, at breve fra Århus Sygehus ikke når frem. Sidste år inden min operation, var der også et brev der gik tabt, og i slutningen af 2006 var det et brev fra Silkeborg Sygehus, der aldrig dukkede op.
Det er jo spild af folks tid, når sådanne breve ikke når frem. Der står læger og sygeplejesker klar og regner med, at man kommer til en planlagt undersøgelse, og så dukker patienten aldrig op. I den anden ende går patienten rundt og er ganske uvidende og undrer sig måske over, hvorfor der går så lang tid, inden der sker noget. Det er latterligt.
Ja, så fik jeg lige lukket lidt luft ud
Hvis der er mange, der har oplevet samme problem, vil jeg gerne nævne det i den klage, jeg vil sende til Post Danmark, hvis det er i orden med Jer.
Den ene sekretær fortalte, at det ikke er usædvanligt, at patienter ikke modtager deres breve, eller at disse er enormt forsinkede, så jeg er ikke den eneste.
Jeg ved ikke rigtig, om jeg kan skrive, at jeg håber på at høre fra Jer
Varme solskinshilsner fra
Dorte 1978