herretøj køb i danmark

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Hanne Andersen

herretøj køb i danmark

Indlægaf Hanne Andersen » 17. aug 2007 16:53

:roll: hej er der nogle der kan fortælle mig hvor man kan købe herre tøj her i Odense eller" omegn i Danmark " min mand har både en ileostomi der sidder ca 5 cm over hans normale bukse højde og så har han også en kolostomi som sidder lige ved/under lindningen.
Peter har godt nok oplyst en mail adrs,men da jeg/vi ikke kan Engelsk er det jo ikke nemt at forklare sig hvad det er man søger og da min mand også har tabt sig ca 13 kilo før han blev opereret kender vi heller ikke den rigtige str. og da vi har fået at vide at vi skal regne med at ileostomien er blivende har han jo brug for noget tøj som sidder ordenligt og ikke klemmer posen midt over og jeg har prøvet i et par tøj butikker men de mente ikke de kunne hjælpe da meget af tøjet blev lavet i udlandet ,den en butik havde godt nok en skrædder men denne sagde at de ikke kunne skaffe ekstra stof i bukse stoffet så de evt.kunne ha lavet en ekstra lomme til posen :?:
mvh
Hanne Andersen

Peter Sørensen

tøj

Indlægaf Peter Sørensen » 17. aug 2007 18:56

Hej igen Hanne

jeg har fundet denne hjemmeside, fra http://www.handywear.dk/ og

http://www.handicapportalen.dk/sektione ... vstil.html

der syr specialtøj, primært til kørestolsbrugere, prøv evt at kontakte dem og hør om de har mulighed for at sy ,tilpasse, tøj til din mand, det er sværere at finde noget når han har 2 stomier,kan jeg godt se, så det er muligt det er den vej , det kan klares.

Prøv også at kontakte Copa´s lokalformand , hvor i bor, kan findes under lokal foreningerne, der er muligvis også hjælp at hente ,til hvor man kan handle lokalt, der dukker sikkert nogle op til medlemsmøderne der har en god ide.

Tilbage til "Diverse"